Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Sorte hvalpe

Startet af Amazing Ferret, 12. August 2012, kl. 19:17

Amazing Ferret

Jeg tænkte på om jer der har sorte ildere om i har mulighed for at lægge billeder ind af dem som hvalpe  :D For jeg er jo i tvivl om mine er sorte eller mørke vldtfarvede

FerretParadise

#1
Jezebel:

2 uger:


3 uger:


4 uger:


6 uger:


7 uger:


Her er så forskellen på helt små hvalpe, nogen er sorte og resten er vildtfarvet:


Lidt ældre:


Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Tak Ann  :D

Kahlua ligner jo Jezebel  :D

FerretParadise

Det var så lidt.  :) Bare hyggeligt med en mulighed for at vise billederne frem.  :fnis:

Ja så har du da en black solid hvalp.  :)
Ann Hillerslev.

Nanna

Jeg må indrømme, at jeg ikke ved hvor gammel Keela er på de to første. Men i hvert fald en del yngre end da jeg fik hende :p





Og ja, sådan som hun ser ud nu er mit profilbillede her, og så har jeg også sendt dig lidt.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Amazing Ferret

På det første billed af Keela ligner hun mine  :D

Så ud af alle disse billeder vil jeg sige at mine er sorte  :D

Barky

Jeg er i tvivl om Kahlua bliver self eller solid. Ser man fra den ene side gætter jeg solid, og fra den anden self.

Men resten er jeg ikke i tvivl om bliver Black Self.

De har mindet ret meget om mine hvalpe fra 2009. Med 1 solid og 2 self. Der er stadig billeder af dem på min hjemmeside.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

Citat fra: Barky Dato 12. August 2012, kl. 20:43
Jeg er i tvivl om Kahlua bliver self eller solid. Ser man fra den ene side gætter jeg solid, og fra den anden self.

Men resten er jeg ikke i tvivl om bliver Black Self.

De har mindet ret meget om mine hvalpe fra 2009. Med 1 solid og 2 self. Der er stadig billeder af dem på min hjemmeside.

Har lige været inde og lure  :D

Og ja de minder meget om mine  :D