Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvalpe til salg

Startet af Jarland, 7. November 2011, kl. 15:58

Jarland

3 dejlige hvalpe født 11/8-11 til salg. 2 drenge og en pige. de er andet kuld på Frida ( hentet hos en privat i Thisted) og Bandit ( købt hos dyrehandel i Randers)

Barky

Hvad farve er de?
Bliver de vaccinerede og chippede inden salg?
Hvad er de vokset med at spise?
Er de begyndt på bide- og bakketræning?


(ikke at jeg er interesseret. Men det kunne eventuelle købere være. Så find nogen billeder frem og fortæl lidt mere om hvalpene. :) )
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Jarland

Ja nu kunne vi jo godt starte en ny lang streng, med div. diskusioner, men da du ikke er køber forholder jeg mig bare til nederste linie i dit indlæg. Sorry!

Shamua

Men derfor kan du vel godt fortælle lidt mere om hvalpene. Barkys indlæg er ikke skrevet som noget ondt.  ... Hvis du fortæller de ting, kan de bare gøre det nemmere for dig at få solgt hvalpene :)

Vh. Marianne

mette11

CitatJa nu kunne vi jo godt starte en ny lang streng, med div. diskusioner
Det kunne vi sagtens og nu når du selv lægger op til det, så vil jeg godt være med på ideen... :P

Julia/Barky er da også enormt irriterende i sit forsøg på at hjælpe dig ved at gøre opmærksom på hvilke forhold der kunne være relevante at oplyse således at evt. købere kunne vurdere om hvalpene var noget for dem inden de henvendte sig...det kunne gøre tingene meget lettere for dig og evt. købere så i ikke skulle bruge tid på unødvendig kommunikation.

Jeg må da indrømme at når folk ikke engang gider oplyse disse ting, lægge billeder ind osv. så bliver jeg ikke ligefrem interesseret, da det ikke virker som om sælger gider gøre en indsats for at sælge hvalpene til et godt hjem. En hvalp er jo ikke bare en hvalp og en køber er jo ikke bare en køber...eller tager jeg fejl??

Jarland

Sorry Selvfølgelig kan jeg det de er standard, men svinger meget i farven, så jeg tør ikke kalde dem hverken mørke eller lyse. Ang billeder vil min maskine ikke samarbejde med ferretopia's server. Men der ligger ungdomsbilleder af dem på www.123hjemmeside/jarlandsfritter.dk

Dyrenørden

hjemmesiden virker ikke. Jeg ender bare på google uden resultat :(


Jarland

Tusind tak Cille jeg sov åbentbart i timen da der blev udleveret hjemmeside adresser  :-$

Barky

Citat fra: Jarland Dato  7. November 2011, kl. 16:54
Ja nu kunne vi jo godt starte en ny lang streng, med div. diskusioner, men da du ikke er køber forholder jeg mig bare til nederste linie i dit indlæg. Sorry!

Det må du undskylde. :) Held og lykke med at få dem solgt. ;) Så lister jeg ud af din tråd igen...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Der er jo ikke noget info om de ting Barky efterspurgte på siden eller er det mig der er blind?

Louise Cecilie

Hannen fra i år er solgt til mig ;)

cammillamaya

Hey :)

Jeg har været på udkig efter den perfekte hvalp/hvalpe i det sidste halve år, så jeg vil da gerne lige høre lidt omkring dem.. :)

Har de stamtavle, hvad er de blevet fodret med, Bliver de vaccinerede og chippede inden salg, Hvad er de vokset med at spise, Er de blevet bide- og bakketrænet, eller begyndt på det? :)

Og hvad er prisen for dem? :)

Jarland

Hej Cammillamaya !
Alle de spørgsmål plejer jeg at klare pr. tlf. Men kort Ingen stamtavle, de er andet kuld af Frida købt på Hammel hestemarked, og bandit købt i en dyrehandel i Randers, vac. og chip må være købers problem. Første kulds drenge blev afsat til Erika fra Amazing Ferret og Mette fra Evergreen ildere. Så er der jo lige hvad du har behov for, Lige nu er der en dejlig lille pige fra 11/8-2011 hun koster 1500,- men jeg har også 2 piger fra 18/7-2010 de er nyvac. men sælges kun samlet da de aldrig har prøvet at være alene, da det er nogle "gamle piger" flytter de hjemmefra for 2000,- samlet.
Hvis du er interreseret så ring på 23810395.
Venlig hilsen
                Rene'

Hansen1994

Hej, har du stadig en til salg, skal helst være bakke og bidetrænet :)