Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvalpe til salg

Startet af Jarland, 7. November 2011, kl. 15:58

Jarland

Jeg har en lille pige fra sidste år af.
Hun er bakketrænet og hun er lidt speciel, da hun har haft en meget uheldig oplevelse ved den første køber. Hun er godheden selv, man skal ikke tage sin næse ned til hende hoved, for hun kan godt li' at bide i næser :-P

- Prisen snakker vi om, og jeg vil se dig sammen med hende inden prisen bliver fast slået, men den hedder max 1800 :-)

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Jarland Dato 22. Februar 2012, kl. 14:54
Jeg har en lille pige fra sidste år af.
Hun er bakketrænet og hun er lidt speciel, da hun har haft en meget uheldig oplevelse ved den første køber. Hun er godheden selv, man skal ikke tage sin næse ned til hende hoved, for hun kan godt li' at bide i næser :-P

- Prisen snakker vi om, og jeg vil se dig sammen med hende inden prisen bliver fast slået, men den hedder max 1800 :-)

Stakkels lille pus dog. det lyder godt nok ikke godt med hende. Håber i finder et godt hjem til hende <3

Men lurede lige.. Du skriver hun er fra sidste år.. Hvornår sidste år sådan cirkus? Hvor hvis hun skal sælges som hvalp herinde, så skal hun være under 6 måneder gammel.
Ved godt det ikke er det vigtigste lige pt. Men hvis folk går ind og kigger på salgs tråde, så er det jo nok meget rat alligevel for dem at vide om der er tale om en hvalp under 6 måneder eller en voksen/teenager :)

Jarland

 :zz:undskyld der sov jeg i timen, hun er fra august, så derfor sidste år ! :@