Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tæve søger nyt hjem

Startet af Amazing Ferret, 26. Februar 2012, kl. 18:42

Amazing Ferret

Jeg har fået en vildtfarvet tæve ind fra et par som desværre har taget en for stor mundfuld med hende. Sælgeren lovede dem ellers at hun var en sød og rolig pige som kunne med alt og alle. Men desværre viser det sig at hun er en skræmt lille pige som er bange for andre ildere og hun er bange for, for hurtige bevægelser

Hun er ca 2 år, lige blevet vaccineret og desværre på vej i løb  :(

Hun har brug for et stabilt og roligt hjem og hvor man har tålmodighed til at gøre hende tryg

Hun koster ikke noget, andet end et implantat eller en snitning

Billeder kan ses her:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3431330824998.2164661.1322194456&type=3

Anitta PFF

Når jeg trykker på linket kommer dette frem!


Dette indhold er ikke tilgængeligt i øjeblikket.


Den valgte side kan i øjeblikket ikke vises. Dette kan skyldes, at den er midlertidigt utilgængelig, at det fulgte link er udløbet, eller at du ikke har tilladelse til at se denne side.

Tilbage til startsiden
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Amazing Ferret

Hmm prøv igen....nu er det offenligt  :D

Amazing Ferret

Hun har nu fundet et nyt hjem og hun flytter her i weekenden  :D

Soelberg`s SUN ferret


hvor skønt hvor kommer hun hen så

Amazing Ferret

Hun flytter til Næstved hos en som har 4 ildere i forvejen og som har tiden til at gøre hende tryg

the bird

Citat fra: Amazing Ferret Dato 26. Februar 2012, kl. 18:42
Jeg har fået en vildtfarvet tæve ind fra et par som desværre har taget en for stor mundfuld med hende. Sælgeren lovede dem ellers at hun var en sød og rolig pige som kunne med alt og alle. Men desværre viser det sig at hun er en skræmt lille pige som er bange for andre ildere og hun er bange for, for hurtige bevægelser

Hun er ca 2 år, lige blevet vaccineret og desværre på vej i løb  :(

Hun har brug for et stabilt og roligt hjem og hvor man har tålmodighed til at gøre hende tryg

Hun koster ikke noget, andet end et implantat eller en snitning

Billeder kan ses her:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3431330824998.2164661.1322194456&type=3

bliver lidt nysgerrig, hvor havde de købt hende fra?

Amazing Ferret

Jeg ved det desværre ikke...men dem der havde hende før havde hende kun i 3 uger