Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Bror og søster på ca. 7 mdr. søger nye forældre.

Startet af Cykelmyggen, 18. November 2012, kl. 07:02

Cykelmyggen

Hej allesammen.
Min kæreste og jeg har haft Flemming(Flaming high hopes of Ferretparadise) og Bernie(Burning delusions of Ferretparadise) siden starten af juni.
De er super søde og sprælske og elsker at lege og træne. Jeg har klippet en lille video sammen og lagt på youtube http://www.youtube.com/watch?v=gJEatvtSVX0
Flemming er en lille, super klog og væver PIGE(Ja, navnet forvirre måske ;) ) og Bernie er en kæmpe basse der kan nulres og formes som man vil. Nogen vil måske genkende dem fra Falsterilderen i år, hvor Bernie gik hen og vandt en 2.plads i sin kategori.
Begge er en mørk naturfarve, begge er super dygtige til at gå på bakken, de er bagge vant til klikkeren(selvom Flemming helt klart er den der tager pokalen).
Det er begge vaccineret, men mangler at blive steriliseret. Begge er selvfølgelig sunde og raske.
Der medfølger stamtræ til dem begge, og der er brug for at skrive en ny kontrakt med avler, Ferretparadise.
Derudover medfølger alt deres habengut: Bla. en hulens masse mad(de spiser både BARF og div. piller. IKKE KRÆSNE!!), godbidder(olie og ting på tube), seler, tæpper, legetøj, hængekøjer og så videre og så videre :) Deres bur kan også medfølge. Det er et stort ombygget IKEA-skab, som også optræder på videoen.

Grunden til at vi søger nyt hjem til dem er - kort sagt: Min søde kæreste har desværre fundet ud af at hun alligevel ikke er ildermenneske :(
Kemien imellem dem er ikke hvad hvad der kunne ønskes. Hun har ikke dannet et ordenligt bånd til dem, og er af den vej gået hen og blevet nervøs i deres samvær. Jeg kan snildt rende rundt på bare tæer eller lign. men hun bliver nervøs, og så er de altså efter hende, og så kører møllen jo  :(
De vil bare lege og have opmærksomhed, men min kæreste har det ikke godt med deres natur og deres vilde leg, og det tænder dem selvfølgelig helt vildt...
De har brug for et hjem der har forstand på ildere, og som har lyst til at lege, og evt. også træne.
Vi har efterhånden spenderet en del på dem begge, og jeg vil sætte prisen på 2500 for hele molevitten, inkl. tilbehør.
Eftersom de ikke er neutraliserede, og vi i virkeligheden bare gerne vil have dem et sted hen der er bedre for dem, vil jeg samtidigt sige at jeg er til at forhandle med, mht prisen. Det vigtigste for mig er at alle er glade og har det godt :)

Skriv hvad I har af spørgsmål, jeg svarer gerne, og I skal være mere end velkomne til at kigge forbi og hilse på. :)
Vi bor på Amagerbro lige ved metroen, Amager.

Tlf: 20 95 62 52

Mvh Holger
(Og nej, jeg jeg overvejer ikke at skille mig af med min kæreste istedet!  :lol: :)

Cykelmyggen

Undskyld!! Jeg kan se at videoen er sat som privat. Jeg skal hurtigst muligt ændre det, men jeg er på vej ud af døren, og mine computerevener er ikke de bedste. I må bære over med mig til i aften!  >:|

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Cykelmyggen

SÅ burde filmen være iorden :)
Skriv hvis den ikke er!

(Og hvordan kan jeg slette min første "videoen virker ikke"-besked? Der er vist ingen grund til den står der mere :) )

Shamua

Hvor er det bare en rigtig dejlig video af to søde og fine ilderbørn!

Håber du finder et godt hjem til dem :)

Vh. Marianne

Nanna

Fantastisk film :) håber sådan I finder et godt hjem til dem, de er virkelig smukke!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Kiddo

årh hvor er Bernie stor  :o
sådan en man har lyst til at tage op og mulle rundt i hele ens ansigt  :lol:
hvor er de bare nuttede begge to.

håber virkelig i kan finde et godt hjem til dem.
Your problem is you think your problem is your problem

Ferretale

En super fed video  :)
Jeg kan godt huske jer og jeres dejlige totter fra falsterilderen, vi sad ved siden af jer,
og Flemming hun var bare så dygtig til triks  :) det var meget underholdende

Det er nogle meget smukke og dejlige totter i har jer <3
håber virkelig at i finder et godt hjem til dem

Anne

Super dejlig video, hvor er det ærgeligt at I skal af med dem, det er jo tydeligt at du er meget glad for dem. Hvis ikke lige man havde 5 i forvejen sååå...

Sølvsten

Hvor er det ærgeligt. Du kan godt skifte kæresten ud vi skal nok finde en ny til dig!

Zopad

Syntes der mangler flere fyre a din slags der går så meget op i sine fritter ! Super fin video og ja, smadder ærgeligt du skal a med dem når du har lagt så meget energi i dem  :(

Håber de finder et godt hjem selvom det da møg ærgerligt din kæreste ikk er lidt mere tough  ;)
Apollo & Draco <3

Beate

Øv øv øv Holger  :( og Signe såklart.
Jeg har jo set hvor glade i er og var for dem da de var helt lille. Det er super ærgelig da i er virkelig gode ilderejere!
Men jeg forstår jo selfølgelig at når situationen er sådan så må i gøre hvad der er best for dere to som par. Man skal jo ikke være redd i sitt eget hjem.

Men gud hvor de har blitt store og tykke :D og lyse i farvene! Er super imponert over at Flemming går inn i sin egen kasse. Skills!
Håber de finder et nyt godt hjem. Og vi er interesserte i at købe buret hvis de nye ejere ikke har behov for det  :P

Knus og gode tanker herfra
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Julie

Hvor er de skønne. Er vildt forelsket i Bernie, men med to ildere i forvejen bliver fire lige i overkanten. Men hvor er de fine og ikke mindst møg dygtige - er ret imponeret over det trick med transportkassen. Den ejer der får de to basser er virkelig heldig, for det er da så tydeligt at de kommer fra et hjem hvor de har været elsket og er blevet taget sig godt af :)

Malou

Ehj hvor er de altså bare dejlige begge to!  <3  :love: flemming er godt nok dygtig med den klikker!
Kan virkelig se at de er elsket - hvor er en træls situation øv øv..
Hvis jeg ikke allerede var på mit limit med mine to, så havde jeg sprunget efter telefonen! Håber de finder et dejligt hjem

englefugl

Se det er jo slet ikke fristende med sådan nogle dejlige dyr..... ;) hihi.