Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kaninbjerget 10 uger gamle - imorgen rejser pigerne.

Startet af Barky, 21. Juli 2009, kl. 20:53

Barky

Så har jeg atter fået snøvlet mig sammen til at tage billeder, og denne gang er nok den sidste at det er mig der viser billeder af hvalpene eller rettere de unge ildere der hænger i mine sokker som deres tante Yin og tante Ciara har lært dem.

De ER blevet mere fornuftige end sidst, nu er det kun Ciara der sover i bakken, men hende kan jeg opdrage når ungerne er fløjet fra reden. :roll:

Vi vejer idag:
Clover -625g
Thlayli - 580g
Mallow -550g

Hyzenthlay Clover. SMUK pige! Som gerne måtte blive her, men jeg ved at hun får det godt hos Sussie. :D
Clover er en super frisk pige, som gerne vil være med til alt, og kravle rundt på mig. Hun elsker opmærksomhed, men dog ikke helt nok til at hun gider sidde stille når hun er oppe.




Stikker af med maden! :evil:




"Gi mig! Gi mig! Giv mig nuuu!"





Efrafa Thlayli-roo. Trine's tøsedreng. :roll:  Han er en meget sød og kærlig lille kujon, og foregiver meget vellykket at være en artig lille ilder, men får han først kød, så kommer djævlen selv frem i ham. Og sikke han kan rende rundt og skrige MED mad i munden. Thlayli har altid været en rolig og sød dreng, og det er han faktisk stadig. Han er bare en kylling der stadig vræler på sin mor hvis han ikke får sin vilje.














Mallow Fiver. En lille pige med personlighed for 14 ildere. Hun er en dame og ved hvad hun vil! Der er kun 1 tidspunkt hvor Mallow sidder stille, eller rettere ligger stille, og det er når hun sover dødssøvn. For med sit energi niveau er hun HELT væk når hun sover. Men hun er en herlig pige, virkelig en sjov og underholdende tøs. Dog med begyndende teenagetendenser.... :roll:
Der kommer en del billeder med Mallow.. Men jeg kunne ikke vælge.. :oops:












Og så gik det ikke helt som jeg ville:
"Nu gider jeg ik mere, tag mig og min mus ned!"


"Hvad har du deeeer?"



Årh de er skønne, jeg kommer sq til at savne dem lidt, de er ret søde... :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Bawa


Black Diamond

Hold da op hvor er de blevet store :fnis:. Hvad er det for en farve deres øjne har ? Utroligt med sorte ildere med blå øjne vi får i år <3

Julie


Mulle

(Savle* Savle*) så smukke!
Jeg skal altså have en ilder i den farve på et tidspunkt. :D