Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

De små Tape-ruller

Startet af Cille, 14. Marts 2010, kl. 22:51

Cille

Ja så kom dagen hvor klister nedkom.
D. 14 marts omkring kl 04:00 og hun fik 4 stk.( 3 piger og 1 dreng)
1 måtte jeg aflive da hun enten har bidt navle strengen for tæt på eller rykket hvalpen lidt for hårdt ud(så tarmen hang ud der)...det var den første fødte og en lille angora pige(desværre  :( ).
Så var jeg oppe ved min mor her til aften og der havde hun desværre lagt en ihjel.

Nu håber jeg så de sidste 2 er her for at blive og de billeder der kommer nu er kun med de 2.
Har med alle 4 og med de 3,men ser ingen grund til at ligge dem ind.
De 2 der lever er en angora dreng og en mega lang pelset stor næset pige(måske angora :? )

Men her kommer så Universal Gaffa og Universal Epoxy og inden folk begynder er de reserveret :wink:

Den stolte Klister med sine bebser


Den lille gaffa der allerede viser hvordan man er model fra dag 1 af

Epoxy til venstre og igen Gaffa der viser samme her som før dog mere diva agtigt :lol:

Gaffa nederst og Epoxy øverst

Gaffa og Epoxy

Gaffa og Epoxy

Gaffa og Epoxy

cibatuchsi

ihh de er bare lækre.
nu begynder jeg for alvor at få hvalpe kuller

FerretParadise

Åhhh hvalpe.. <3 <3
Stort tillykke med dem, hvor er de bare nuttede.
Super trist med de 2 der ikke klarede den. :'(

Endnu engang tillykke med årets første kuld. :)
Ann Hillerslev.

Bawa

Dejligt kreative navne du har fundet på Hanne.
De er godt nok kære, de små pus. Og så stolt Klister ser ud <3

En skam med de to små bebser :( ..

Cille

#4
Tak Daisy... jeg har stadig hvalpe kuller selvom jeg har de 2 :lol:.
Men det nok fordi jeg ved der flere på vej  :danser:

Tak Ann... og det jo hvad der kan ske med de små,og er bare glad for hun da trods alt passer dem i år....sidste år var jeg jo hvalpen og hvalpene spiste hun bare.
Altså kunne hun bestemme hende Klister skulle jeg såmænd bo i buret med hende og de små :fnis:
Og nej det ikke årest første kuld...det første kuld er født på sjælland og ligger på andet fora

Tak Bawa...ja jeg synes også navnene er ret fine...universal er efter pluto som jo er planet og de andre er klister navne :lol:

FerretParadise

Jeg er kun på dette forum i Danmark, eller jo jeg er da på Kliken, med der sker ikke noget.
Så i min lille verden, da er dette Danmarks første kuld. ;)
Ann Hillerslev.

Cille

Citat fra: FerretParadise Dato 14. Marts 2010, kl. 23:05
Jeg er kun på dette forum i Danmark, eller jo jeg er da på Kliken, med der sker ikke noget.
Så i min lille verden, da er dette Danmarks første kuld. ;)

Jeg er stolt over du synes det :D

Line

De er bare så fine :D Glæder mig til at se meget mere til dem...
Og glæder mig da også til at se dig ligge inde i buret... Tror dog du vil få besvær med at komme op i hængekøjen (hvis den var der) :lol:

Cille

hahahahhaha...så skal de da vist være et af de større bure,jeg er vist lidt for erotisk buttet til det bur der :lol:

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

åååh stort grattis till de två sötnosarna! Beklagar de 2 som inte klarade sig :(

Julie

Igen et stort tillykke med dem. Jeg krydser fingre for at de sidste to klarer den. :D

tzari

Tillykke med årets første (forums)hvalpe  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julbert

Tillykke! -hvor ser de dejlige ud..

Sølvsten

Stort til lykke Hanne. De ser rigtig nuser ud.