Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Emmas A kuld..

Startet af Black Diamond, 19. Maj 2010, kl. 13:33

Black Diamond

#15
Tak tak.. Jeg er også spændt på det. Lille drengen virker mere og mere til at blive Anogra.. Og vi er i tvivl om farven.
Men han er nok chokolade, ud fra hvad jeg har snakket med erfaren op opdrætter om.

Udover det.. Er inponeret over Emma og hvalpene.. Den støreste pige vejet 29g i går morges.. I dag vejer hun 35g.
Ellers ligger de på mellem 33- og 35g alle sammen.
Emma klare bare det hele sååå godt. Hun er bare så god en mor, det glæder mit hjerte at se hun kunne beholde sine hvalpe, og dem deres mor <3

holmer

De er altså bare blevet så fine maria :)
Dem kan du godt være stolt over. 8)

Black Diamond

#17
Tusind tak.. Det er jeg bestemt også. De er virkelig dejlige..

Jeg så lige jeg havde glemt at ligge nye billeder ind -ser flov ud- De er alle sammen taget i går..

De har det alle sammen godt. De er MEGET livlige, og ikke nær så nemme at tage billeder af mere.. (og det bliver kun være i fremtiden fnis)

I dag er de 8 dage gamle..
De vejer
Piger. 35g,34g,34g,33g.
Dreng: 34g

Her er så vores lille chamør Andonis. En uge gammel og, et rigtig chame barn. Han kan ikke få taget billeder uden han skal lave et eller andet ansigt så man bliver helt blød..







Så er der Anike.. Anike ville IKKE havde tage billeder , og hylede for et godt ord hele vejen igennem. Så det droppede jeg ret hurtigt.










Angel var mere stille, og ville heller sove.







Og Anilla var også mere optaget af sin skøndheds søvn, til hun gad andet ..







Så var der vores altid skrige unge, Ayshia.. Hun ville så gerne være fotomodel. Dog med en mindre suremule på, lige her. Fik ikke mere end et godt af hende, da Emma ikke ville tillade mere.



cibatuchsi

de er altså bare en tand for lækre..