Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Aylens valpar 2 veckor

Startet af Starshineferrets, 27. Maj 2010, kl. 10:11

Starshineferrets

Igår blev valpisarna 2 veckor... de är inte så stora ännu, men ja, de börjat åtminstonne likna riktiga illrar :D


















lussingen

AAAARRRRGGGHHHHH!!!! Jeg gav efter for mine impulser og kunne ikke lade være med at kigge :lol:
Hvor er det nogle smukke hvalpe Sara <3
Hvor jeg dog glæder mig til følge dem her på forum. Det bliver bare så spændende *hopper op og ned*
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

alvin

Man få hvalpe kuller af at kikke på de skøøøøønheder. <3

www.fraekkefritter.dk

Sølvsten


FerretParadise

Sara for fanden da, de er godt nok smukke. <3 :love:
Se de små poter, og så er de ved at få knurrerhår, hvor ser det bare sødt ud. <3
Jeg glæder mig sååå meget til de får øjne.... :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

tack va söta ni är <3

Men ja... de börjar bli ljuvligt söta allihop :D är oerhört spänd på hur d ekommer att utveckla sig!

Eliza

Det bliver svært ikke at skrive det samme hver gang du lægger billeder ind, for de bliver bare smukkere og smukkere for hver dag  <3 <3
Jeg er forelsket  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

De er virkelig fine :D og ja nu begynder de at ligne "ildere" :D de bliver nogle smukke dyr det er der slet ingen tvivl om :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Der er altså bare nogle skønne hvalpe du har...  :love:

Starshineferrets

18 dagar gamla, och ja... måste så klart visa lite mer bilder på mina små skitar :P


















FerretParadise

Savle Savle.... :smooch:
De er jo ikke mindre end vidunderlige.
Lige nu synes jeg, at Gulrose og Gul tæve er smukkest, og ja imorgen synes jeg garanteret nogle andre.
Det er så sjovt at følge dem, for der sker hele tiden noget med deres udvikling.

Øjne, jeg vil se øjne.. <3
Ann Hillerslev.

Julie Stuhr

Hold da op en kæmpe forandring på så kort tid!

Starshineferrets

jaaaaa ögon nuuu tak! Men just nu håller jag med dig om att det är de två töserna som se bäst ut .. men dte kan ju ändra sig till imorgon ;)

Julie: yes... det händer saker hela tiden, så jga känner knappt igen dem från dag till dag :s

FerretParadise

Jeg er da godt nok tit forbi denne tråd, hvorfor mon? :lol:

Hvad med dig Eliza?
Kigger du også tit forbi denne tråd, og ser grundigt på drengene?
De er da godt nok vidunderlige..
Den ufarvede han er da skøøøøøn. <3
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Citat fra: FerretParadise Dato 31. Maj 2010, kl. 12:45

Den ufarvede han er da skøøøøøn. <3

Det er derfor... Sara farver sine ilder... Kunne heller ikke forstå hvorfor de alle var så skønne.... :lol: