Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Emmas hvalpe 2 uger

Startet af Black Diamond, 29. Maj 2010, kl. 19:00

Sølvsten

Citat fra: Eliza Dato  2. Juni 2010, kl. 13:58
Citat fra: Sølvsten Dato  2. Juni 2010, kl. 13:18
Citat fra: Eliza Dato  2. Juni 2010, kl. 11:49
De er bare super fine.. Tænke tænke, hvordan overtaler jeg manden til vi skal have to hvalpe i år  :fnis:

Du siger bare at det er synd for den ene hvalp hvis de andre ikke vil den. Så er det bedre med 2 der kan være noget for hinanden.

Hehe ja men nu var hovedgrunden til jeg må få én hvalp fordi Envy godt kan blive holdt lidt udenfor af de to andre og hun så mangler en at lege mere med  :D

Jamen så får hun jo bare 2 nye at lege med. Det tror jeg godt manden kan forstå he he

Eliza

Citat fra: Sølvsten Dato  2. Juni 2010, kl. 14:36
Citat fra: Eliza Dato  2. Juni 2010, kl. 13:58
Citat fra: Sølvsten Dato  2. Juni 2010, kl. 13:18
Citat fra: Eliza Dato  2. Juni 2010, kl. 11:49
De er bare super fine.. Tænke tænke, hvordan overtaler jeg manden til vi skal have to hvalpe i år  :fnis:

Du siger bare at det er synd for den ene hvalp hvis de andre ikke vil den. Så er det bedre med 2 der kan være noget for hinanden.

Hehe ja men nu var hovedgrunden til jeg må få én hvalp fordi Envy godt kan blive holdt lidt udenfor af de to andre og hun så mangler en at lege mere med  :D

Jamen så får hun jo bare 2 nye at lege med. Det tror jeg godt manden kan forstå he he

Det er da forsøget værd  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

HB-Ferrets

hvor er de bare super nuttede  :love:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Lena og Peter

hvor er de blevet dejlige.. :smelte:

Black Diamond

Tak.. Jamen de forandre sig helt vildt lige for tiden. Deres farver bliver mere og mere klare. Er spændt på søndag hvor tydelige farverne er der. Men allerede i dag er der sket meget mere. Det går så hurtigt. De største af dem ligger på 81g nu.
Og jeg kan ikke holde dem alle sammen i en hånd mere. Syndes næsten det går for hurtigt nu :fnis: