Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Cherrys valpar 1 vecka

Startet af Starshineferrets, 31. Maj 2010, kl. 20:22

Starshineferrets

Idag är Cherrys valpar 1 vecka gamla.. och ja... de växer.. och växer... och växer ;)




















FerretParadise

Uhh nogle store dejlige hvalpe.
Og se lige den delle-dreng på det sidste billede, hvor er han bare lækker. <3
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Basat, hvem sagde at jeg var besat? :P
Jepper, en af disse dejlige drenge skal flytte hjem til mig i næste måned.
Uhh tiden går alt alt for langsomt.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hihihi yes.. jag håller med om att tiden går för långsamt :D Vill att de ska bli större så att man får en aning om hur de kommer att bli :D
Ja Ann, du får smörja dig med tålamod :D Men om lite mer än en vecka får du åtminstonne se dem :D

FerretParadise

Ann Hillerslev.

KariN

Hvor er de bare smukke <3 de små snuder og poter er da lige til at kysse på :D

Ann: tålmodighed er en by i Rusland ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

de er bare skønne...:) men igen med den mor kan de heller ikk blive andet....

HB-Ferrets

Hvor er de bare søde  :)
Kan godt forstå du er utålmodig Ann.
Jeg synes dog tiden går for hurtig herhjemme  :fnis: De bliver alt for hurtig store  :lol:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Eliza

Kun tre dage til jeg skal se de små vidundere, hvis jeg altså får lov af cherry  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Det er da nogle dejlige hvalpe..( hvor har jeg skrevet det mange gange i år....  :lol: )

FerretParadise

Ja dem der kender mig, kender mig ikke som den mest tålmodige person i verden. :-$
Jeg HADER at vente på noget, så simpelt er det bare.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Tusen tack allihop :D

Lite mera bild spam :P De här valparna växer verkligen som ogräs :s Var tvungen att ta en bild ihop med aylens näst största hane, som då är 12 dagar äldre, och väger 45 g mer än cherrys näst största hane...










FerretParadise

Det er godt nok nogle store hvalpe, hva ender det ikke med?
Store kæmper, man ja, det gør ikke mig noget, jeg vil meget gerne have en stoooor dreng. :)
Idag kan jeg bedst lide dreng 3. :lol: Så må jeg se hvor mange gange det ændre sig de næste uger. :lol:
Ann Hillerslev.