Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Afro-ilder

Startet af lille_jill, 2. November 2009, kl. 17:37

lille_jill

Eftersom at Chucky hverken er angora, korthår eller semi, så har jeg udnævnt ham til at være afro.
Grund: Han er helt rund når han puster sig op:





(egentligt var det bare et billede til Maria som svar på hendes tråd, men ville ikke spolere den med billeder af mit monster :) )

Black Diamond

Hihi.. Tak Jill <3

Jamen så må vi kæmpe for at få en afro klasse til udstillinger syndes jeg :lol:


Navn: Silverfret Tutankhamon
Født : 10/5-09
Køn: Han
Alderinddeling: Junior
Farve: Sort
Mønster: Nej
Pels: Afro ilder !!!   :lol: :lol:


Det lyder da meget godt..  :P

lille_jill

^Ja, helt klart! Jeg overvejede at skrive det under handicap da jeg meldte kræet til udstilling tidligere..

Black Diamond

Ja, lige som vi burdte havde en chokolade klasse.. Den er der nok bare støre chancer for kommer en skønde dag, når vi har nok i landet til det :dans:

lille_jill


tzari

Citat fra: Black Diamond Dato  2. November 2009, kl. 19:41
Ja, lige som vi burdte havde en chokolade klasse.. Den er der nok bare støre chancer for kommer en skønde dag, når vi har nok i landet til det :dans:

Nej lys standard klasse. total plat der er en sort klasse når der er SÅ få rigtige sorte i dk og ingen lys standard klasse :fnis: handicap til myg og tops:dårlig maske
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Altås jeg syndes det er fint nok med den sort klasse.. Ikke kun fordi jeg har to, men lige så meget fordi de bliver mere og mere anmindelig og fordi vi også er en del der laver dem nu. Udover det, helt uden at vide det, så vil jeg også tro der ikke er nok lyse standarter lige som dine ,hvis det er dine Colour Point dyr du tænker på :P.

lille_jill

Ildere uden haler er også blevet meget normale i år. En klasse til dem, tak!

Barky

Jeg er ligeglad med hvor mange klasser der er... Bare alle mine ildere er garanteret en 1 plads og en BIV hver... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

Citat fra: lille_jill Dato  2. November 2009, kl. 20:19
Ildere uden haler er også blevet meget normale i år. En klasse til dem, tak!

Ja nemlig :-D
Jeg har to stks ;) - burde klart have egen klasse :P

Black Diamond

Hvis der skal være klasser for dyr uden haler så skal der også være en til dyr med knæggede tænder.. Dem er der endnu flere af..

lille_jill

^na.. de er bare under handicap. Med mindre at de slet ikke tænder har

Black Diamond

øh.. går de under handicap?? Det har Felina da aldrig gjort.. selvom jeg har skrævet det hver gang..

lille_jill


Julie

sådan ser fritz også ud i vinterfrakke. oh so soft