Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Infotråd om juletræf

Startet af Pipvig, 29. Oktober 2009, kl. 18:15

Pipvig

Så er der lukket for tilmeldinger til juletræffet.

Jeg kan fortælle at vi bliver rigtig mange mennesker, 33 for at være helt præcis, og endnu flere ildere.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se jer alle sammen d. 5 December.

Medio november bliver der sendt yderligere info ud til jer på den mail i forhåbentlig alle sammen sender mig pr pb.

Hvad angår øremider har jeg ikke tænkt mig at gå og lege politibetjent, jeg håber derfor alle selv sørger for at tjekke deres  dyr hjemmefra for både lopper og øremider. Det er rigtig ubehageligt at få med hjem fra en ellers hyggelig dag.
Man kan nå, hvis man opdager nu, at der er øremider at få dem fjernet.

Jeg vil gerne bede jer om at overveje, hvilke ildere i tager med da der kommer store og små børn med.
Det skal være en hyggelig dag for alle. Ikke mindst for jer selv.
Så hold venligst bideilderne hjemme.

Husk at sende mig jeres e-mail adresse pr pb.

Vel mødt d. 5 december til en rigtig hyggelig dag. :)

Mange hilsener

Stine :)

Malene

Damn! Det bliver jo nærmest som en mindre udstilling :lol:
Hvad med at opfordre folk til at tage deres udstillingsbure/løbegårde med?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

Har du tænkt på at tage en beløb for dem der kommer til mad og andet? For det bliver da noget dyrt noget for dig med så mange mennesker og ildere der skal spise med?? Lige så meget for din egen skyld! :P

cibatuchsi

#3
vi har løbegård med til vores dyr, med underlag(det bliver jo holdt i et forsamlingshus, så må jo tage hensyn) mad til dyrerne har vi selv med.
og til aftensmad ville pizza jo være en idé, hvor vi betaler for vores eget.
sodavand kunne man feks give 5-7 kr for og det samme for en kop kaffe med kage. (hvis der var nogen der tog kage med :dans:)

Pipvig

#4
Jeg går ud fra at folk selv sørger for deres dyr hvad mad angår. :)

Jeg har været så heldig at der et par stykker der har kunne stille løbegårde til rådighed da jeg ikke selv har nogle.

Pipvig

Citat fra: cibatuchsi Dato 29. Oktober 2009, kl. 18:51
vi har løbegård med til vores dyr, med underlag(det bliver jo holdt i et forsamlingshus, så må jo tage hensyn) mad til dyrerne har vi selv med.
og til aftensmad ville pizza jo være en idé, hvor vi betaler for vores eget.
sodavand kunne man feks give 5-7 kr for og det samme for en kop kaffe med kage. (hvis der var nogen der tog kage med :dans:)

Vi har et glimrende pizzaria der ligger lige oppe for enden af vejen. Det var min tanke at til aftensmad kunne vi snakke med dem.

Katrine

Jeg har ingen løbegård og ved træf skal de vel også kunne lege sammen på kryds og tværs?
- Hvor køber man egentlig de der store løbegårde i bruge til udstilling? kunne godt finde på at anskaffe mig sådan en :)
Ildere: Loppen & Bamse

PiaLyng

Citat fra: kaslejne Dato 29. Oktober 2009, kl. 19:07
Jeg har ingen løbegård og ved træf skal de vel også kunne lege sammen på kryds og tværs?
- Hvor køber man egentlig de der store løbegårde i bruge til udstilling? kunne godt finde på at anskaffe mig sådan en :)

har set en sælge dem på Guloggratis...

Katrine

Citat fra: PiaLyng Dato 29. Oktober 2009, kl. 19:08
Citat fra: kaslejne Dato 29. Oktober 2009, kl. 19:07
Jeg har ingen løbegård og ved træf skal de vel også kunne lege sammen på kryds og tværs?
- Hvor køber man egentlig de der store løbegårde i bruge til udstilling? kunne godt finde på at anskaffe mig sådan en :)

har set en sælge dem på Guloggratis...

Så må jeg jo tjekke jeg har bare aldrig set nogen der og jeg er ellers tit på guloggratis. :)
Ildere: Loppen & Bamse

cibatuchsi

jo træf handler om de kan lege sammen osv. men syntes oz godt man kan tage hensyn til der kommer mange mennesker og det at det ikk bliver holdt hos en privat men i et forsamlingshus. men det er måske bare mig der tænker sådan???

Pipvig

Det er en af grundene til at jeg har skrevet at enhver tørrer op efter sin egen ilder og at man ikke skal tage flere med end man kan håndtere selv.

Katrine

Citat fra: PiaLyng Dato 29. Oktober 2009, kl. 19:08
Citat fra: kaslejne Dato 29. Oktober 2009, kl. 19:07
Jeg har ingen løbegård og ved træf skal de vel også kunne lege sammen på kryds og tværs?
- Hvor køber man egentlig de der store løbegårde i bruge til udstilling? kunne godt finde på at anskaffe mig sådan en :)

har set en sælge dem på Guloggratis...

Hvad er højden på dem? :)
Ildere: Loppen & Bamse

PiaLyng

#12
Citat fra: kaslejne Dato 29. Oktober 2009, kl. 19:24
Citat fra: PiaLyng Dato 29. Oktober 2009, kl. 19:08
Citat fra: kaslejne Dato 29. Oktober 2009, kl. 19:07
Jeg har ingen løbegård og ved træf skal de vel også kunne lege sammen på kryds og tværs?
- Hvor køber man egentlig de der store løbegårde i bruge til udstilling? kunne godt finde på at anskaffe mig sådan en :)


har set en sælge dem på Guloggratis...

Hvad er højden på dem? :)


Kan jeg ikke huske :) men personen som solgte dem havde også andre dyreting.

Tazz

Jeg har desværre ikke nogen løbegård, for den jeg har, kan Tøsen klatre op af..

Hvad med bakker?? Skal vi selv tage hver en med? Eller er der kun nogen som skal tage med??
Tænker lidt, at hvis alle tager sådan en halvstor bakke med, vil alle løbegårdene jo blive fyldt med bakker ;)

cmkh

bare for hygge.
Er det i selv næstved eller er det i en af forstaderne?