Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Infotråd om juletræf

Startet af Pipvig, 29. Oktober 2009, kl. 18:15

Pipvig

Det er i selve Næstved, ca 10 min fra stationen.

alvin

Glæder mig rigtig meget vi tager 4 runde løbegårde med toiletter og mad og træ piller til løbegårdene.

www.fraekkefritter.dk

Pipvig

Det lyder rigtig super.

Jeg glæder mig også rigtig meget til at møde kendte igen og ukendte ansigter for første gang. :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Er der egentlig nogle der tager "Varer" med?
Ved ikke om det er en god idee, eller om det vil "fylde for meget. tænkte bare når det nu blev sårn et stort træf, er der sikkert nogle der kunne bruge en ny køje eller andre gode ting til sine dyr.
Altså har jo bemærket der er nogle kreative her på forumet der kan sy køjer osv. eller bare nogle der har noget udstyr de vil sælge???
Bare lige så man ved om man skal tage ekstra penge med :dans: eller hvis man har noget man vil sælge.

Tazz

Citat fra: A_M_T Dato 30. Oktober 2009, kl. 19:49
Er der egentlig nogle der tager "Varer" med?
Ved ikke om det er en god idee, eller om det vil "fylde for meget. tænkte bare når det nu blev sårn et stort træf, er der sikkert nogle der kunne bruge en ny køje eller andre gode ting til sine dyr.
Altså har jo bemærket der er nogle kreative her på forumet der kan sy køjer osv. eller bare nogle der har noget udstyr de vil sælge???
Bare lige så man ved om man skal tage ekstra penge med :dans: eller hvis man har noget man vil sælge.

Som førstegangsejer synes jeg at det lyder som en super god ide :D Jeg mangler nemlig noget legetøj og en sele :D

Tænkte også lidt på om der måske var nogle som kunne tænke sig at tage lidt prøver på godbidder med?? Så kunne vi "bytte" godbidder, og se om det er noget vores dyr gider, inden man måske køber en masse som de ikke vil ha??
Bare et forslag til dem der måske har lyst?? :)

Pipvig

Selvom det ville være en oplagt mulighed så synes jeg ikke det er en god ide.
I er selvfølgelig velkomne til at aftale her over forum og udveksle ved træffet, det kan ingen sige noget til. Men jeg tror ikke det er tilladt at drive handel i et boligkompleks. Der står i min lejekontrakt at jeg ikke må drive handel fra min lejlighed (gad vide hvad de tænker på), tænker det samme gælder selskabslokalet.

Pipvig

Hej alle sammen

Husk nu at sende mig jeres mailadresser så i bla kan få adressen.
Jeg har fået dem der har sendt deres adresse til Pia Lyng.

Hilsener

Stine. :)

Pipvig

Så er der sendt en mail ud til jer der har sendt mig en mail-adresse.
Resten af jer kommer til at mangle lidt relevant info.... som fx en adresse...  :D

cibatuchsi

gæder mig rigtig meget til at mødes med jer alle

Pipvig

Jeg glæder mig også rigtig meget til at mødes med jer alle sammen :)

Soelberg`s SUN ferret


jeg glæder mig altså også rigtig meget  <3

Nå jeg skal jo også snart tage mig sammen til at få bagt nogle af alle de boller jeg skal have med  :lol:

Pipvig

Vigtigt-!!!!!

Jeg har snakket med pizzamanden idag........

Jeg skal give besked senest 2 dage før dvs 3. december hvor mange vi er og hvad vi skal have... Jeg er blevet lovet god rabat.
Jeg har aftalt med ham maden til kl 17.

Hvis i er flere der slår jer sammen kan i jo bestille en familiepizza (såfremt altså det ER pizza i skal have)

I kan se menukortet under just-eat.dk ---> postnummer 4700 ----> Valentin Pizza (Ejlersvej)

I kan enten svare her eller pr pb.

Mange hilsener

Stine

Soelberg`s SUN ferret


Jeg vil gerne have et pitabrød med masser af salat og uden kød  :D

Sulle

Citat fra: Pipvig Dato 14. November 2009, kl. 04:33
Så er der sendt en mail ud til jer der har sendt mig en mail-adresse.
Resten af jer kommer til at mangle lidt relevant info.... som fx en adresse...  :D

Jeg havde ellers sendt min mail til PiaLyng, men jeg har ikke modtaget nogen mail fra dig?

Pipvig

Citat fra: Sulle Dato 16. November 2009, kl. 09:47
Citat fra: Pipvig Dato 14. November 2009, kl. 04:33
Så er der sendt en mail ud til jer der har sendt mig en mail-adresse.
Resten af jer kommer til at mangle lidt relevant info.... som fx en adresse...  :D

Jeg havde ellers sendt min mail til PiaLyng, men jeg har ikke modtaget nogen mail fra dig?

Det beklager jeg, jeg kigger om jeg har den ellers vil du ikke være sød at sende den til mig?