Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Infotråd om juletræf

Startet af Pipvig, 29. Oktober 2009, kl. 18:15

Sulle

No problemos - jeg sender den til dig med det samme.  :)

ilderhjemmet

Jeg har heller ikke modtaget mail  :(
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Pipvig

Jeg har åbenbart ikke modtaget alle mails. Jeg har nemlig kun fået omkring 10. Så i må gerne lige sende den til mig igen.

Pipvig

Jeg regner med at folk der ikke giver besked om pizza inden den 2. selv sørger for mad.
Jeg har fået besked fra 1. Jeg synes helt ærlig det er pinligt at skulle sige til pizzamanden at det ikke bliver til noget alligevel. Han har lovet os en god rabat folkens så hvis det er fordi at i har skiftet mening omkring pizza kan i så ikke lige sige til?

Malene

Jeg regnede med at det var nok at stemme i den anden tråd (16 stemmer på pizza), men jeg kan da godt skrive det her også :P
Jeg er med på pizza.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Soelberg`s SUN ferret

jeg har vist også skrevet i denne tråd at jeg gerne vil have et pitabrød med salat/minus kød

cibatuchsi

vi får tjekket hvilken nr pizza vi skal have i dag. skal bare lige være helt sikker på at sólvá vil til juletræsfest først, samt ha fundet en der lige vil se efter hende tidligt på aften. surt at bestille til hende hvis hun ikke skal med og omvendt

Pipvig

Citat fra: Malene Dato 27. November 2009, kl. 01:42
Jeg regnede med at det var nok at stemme i den anden tråd (16 stemmer på pizza), men jeg kan da godt skrive det her også :P
Jeg er med på pizza.
*ggg* jeg skal give besked senest den 3 hvor mange osv pizzaer. Deres menukort er på just-eat under postnummer 4700 De hedder Valentin og ligger på Ejlersvej. Jeg skal bruge et nummer.

Pipvig

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 27. November 2009, kl. 04:14
jeg har vist også skrevet i denne tråd at jeg gerne vil have et pitabrød med salat/minus kød
Det var også dig jeg mente da jeg skrev at jeg havde hørt fra en ;)

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Pipvig Dato 27. November 2009, kl. 08:18
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 27. November 2009, kl. 04:14
jeg har vist også skrevet i denne tråd at jeg gerne vil have et pitabrød med salat/minus kød
Det var også dig jeg mente da jeg skrev at jeg havde hørt fra en ;)

;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

jeg er også med på pizza. skal bare ha en med kebab,salat og dressing

PiaLyng

Gå ind på www.justeat.dk - søg efter pizzariaer i Næstved - Pizzariaet hedde Valentin..

Glo på menu kortet - skriv nr osv til Pipvig i en Pb INDEN DEN 2DECEMBER!

Pipvig

Citat fra: A_M_T Dato 27. November 2009, kl. 14:12
jeg er også med på pizza. skal bare ha en med kebab,salat og dressing

sådan en pizza har de men kan ikke huske nr.

Sulle

Hej Stine

Bare lige en hurtig besked for at sige at jeg ikke har glemt dig. Jeg sender et pizzanummer til dig en af de nærmeste dage.  ;)

Kh Susan

Pipvig

Citat fra: Sulle Dato 27. November 2009, kl. 14:47
Hej Stine

Bare lige en hurtig besked for at sige at jeg ikke har glemt dig. Jeg sender et pizzanummer til dig en af de nærmeste dage.  ;)

Kh Susan

Hej Susan

Lyder godt

Kh
Stine