Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvem vil spise hvad til træffet?

Startet af Pipvig, 9. November 2009, kl. 12:54

Pipvig

Jeg tænkte på hvem der har lyst til hvad.
Ikke mindst fordi at jeg oprindelig havde tænkt mig at snakke med min pizzamand nu vi blev nogle stykker, ikke mindst om rabat, han vil sikkert også gerne vide besked før der står 20 mennesker og vil spise, ;)
Mens 2 mennesker nok ikke gør så meget.

Min oprindelige tanke var pizza for så er der ikke nogen opvask og "tallerkenen" er til at smide ud bagefter. Det tror jeg at jeg vil holde mig til.

I behøver ikke sige hvad i stemmer. Jeg vil bare gerne vide hvor mange folk der har lyst til hvad... Især hvor mange der har lyst til pizza som sagt.

cibatuchsi

Pizza er helt fint. Det er dejligt nemt og som du skriver ingen opvask;)

Julie Stuhr

Jeg er også med på ideen om et besøg på det lokale pizzaria :D

PiaLyng

Vi springer med på idéen med en Pizza :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

KittAnderson

Altså pizza er altid godt. Og det er nok egentlig også billigere, end at tage til gryderne.
Men jeg er sådan lidt neutral. Så jeg stemmer ikke, hvis det er ok :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

cmkh


Lea

Jeg tager selv mad med .. da jeg har mine særheder med at jeg ikke spiser noget andre har rørt ved. :) men dem jeg kommer med til træffet er med på pizza så vidt de har snakkede om :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

alvin


www.fraekkefritter.dk

Pipvig

I skal være søde at finde nummeret på pizzaen på just-eat under postnummer 4700 pizzariaet hedder Valentins og ligger på Ejlersvej.
Så skal i være søde at sende nummeret til mig på en pb så jeg har det senest den 2 december.

Bawa


nok


Pipvig

Citat fra: Bawa Dato 29. November 2009, kl. 23:29
Tillader mig lige at hjælpe folk ved at smide et direkte link :P
http://www.just-eat.dk/restaurants-valentin/menu

Tak Bawa

Nok klik på linket og giv besked. På den måde får vi rabat når vi køber samlet. det står i en anden tråd.