Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Et besøg i nærheden??

Startet af Netty, 30. November 2009, kl. 19:02

Netty

Hej, min veninde og jeg leder efter en ilder.. men vi tænkte på om der var nogle i nærheden af os.. det vil sige enden Svendborg eller ved odense højst, der ha rnogle ilder vi må komme og sige hej til.. bare lige for at være i nærheden af de små dyr igen.. vi har begge haft ilder før, men vi savner lidt at se dem i levende live...  Håber der er nogle ilder ejer her på fyn som kunne tænke sig at f besøg af os bare en dag måske...

Vi er begge 20 og 21 år.

Katrine

Jeg bor i assens, men det er for langt væk, eller?
I er i hvert fald velkommen her :)
Ildere: Loppen & Bamse

Netty

okay det lyder herligt.. må jeg lige spøger hende om .. men mange tak :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hei jeg bor i oure.. ikke langt fra svendborg bussen går lige til! jeg har tre totter i må besøge.

tzari

Du er jo velkommen hos mig  :) Bare send en pm så finder vi et tidspunkt.
Ellers kunne vi jo lave et fynsk julehygge træf med nogle af fynboerne hvis vi kan finde et tidspunkt  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Netty

Ja det syntes jeg næste... der er for lidt af dem på fyn..

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato 30. November 2009, kl. 20:31
Du er jo velkommen hos mig  :) Bare send en pm så finder vi et tidspunkt.
Ellers kunne vi jo lave et fynsk julehygge træf med nogle af fynboerne hvis vi kan finde et tidspunkt  :fnis:
Den er jeg med på! kan måske endda ligge hus til, medmindre du havde det i tankerne!

tzari

Jeg kan let lægge lejlighed til  :) Så kan den gamle flok fynboer jo mødes igen er jo alt for længe siden  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato 30. November 2009, kl. 21:02
Jeg kan let lægge lejlighed til  :) Så kan den gamle flok fynboer jo mødes igen er jo alt for længe siden  :lol:
ja det lyder helt godt!

Shamua

Citat fra: tzari Dato 30. November 2009, kl. 20:31
Du er jo velkommen hos mig  :) Bare send en pm så finder vi et tidspunkt.
Ellers kunne vi jo lave et fynsk julehygge træf med nogle af fynboerne hvis vi kan finde et tidspunkt  :fnis:

Må man være med hvis man har boet i oure i 4 år? :)

Vh. Marianne

tzari

 :lol: Uhh det ved jeg ikke helt  :fnis: Ej du komme bare hvis du kan den dag vi finder
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

så andet godtfolk er ikke velkommen eller hvad, VIVIAN !! :(

tzari

Ej nu bliver i krævende  :fnis:  :X Ok der er et loft på ca 10 folk så gider ikke et stort træf , bare et hygge træf :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Shamua

Jeg ka godt snak fynsk :).. jeg vil hvertfald gerne deltage  :dans:

Vh. Marianne