Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Et besøg i nærheden??

Startet af Netty, 30. November 2009, kl. 19:02

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua88 Dato  4. December 2009, kl. 11:20
joo :)... jeg kan ihvertfald godt tage en pose med 20 i med.. er ved at ha bygget et stort forråd op :).... men det er vel op til tzari??
hehe lyder godt!
Hvor mange bliver vi egentlig?
Tror bare at vivian er glad hvis hun ikke skal lægge ud for det hele!

Shamua

:) det har du nok ret i.. jeg kan tælle 5 + vivian :)

Vh. Marianne

tzari

Hvis folk hjælper i køkkenet kan vi godt spise sammen kunne være hyggeligt.  :) Men jeg kan ikke stå i køkkenet eller farte frem og tilbage  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Winther Ilderen

Hvor lyder det bare hyggeligt, Viktoria og jeg vil meget gerne komme også.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato  4. December 2009, kl. 16:05
Hvis folk hjælper i køkkenet kan vi godt spise sammen kunne være hyggeligt.  :) Men jeg kan ikke stå i køkkenet eller farte frem og tilbage  :)
[/quotetønkte også at æbleskiver ikke er så vildt. jeg vil i hvert fald gerne hjælpe!

Shamua


Vh. Marianne

tzari

Hvor er i søde:) Skal i have aftensmad af en slags eller bliver det for besværligt eller dyrt?

Jeg kan lave en æblekage til folket :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Shamua

Citat fra: tzari Dato  4. December 2009, kl. 21:53
Hvor er i søde:) Skal i have aftensmad af en slags eller bliver det for besværligt eller dyrt?

Jeg kan lave en æblekage til folket :P

Æbleskiver er helt fint med mig :)..

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato  4. December 2009, kl. 21:53
Hvor er i søde:) Skal i have aftensmad af en slags eller bliver det for besværligt eller dyrt?

Jeg kan lave en æblekage til folket :P
Æbleskiver er også fint nok til mig. men jeg sys hvis du har lyst så skal du da bage en æblekage!

Stubba

Citat fra: A_M_T Dato  5. December 2009, kl. 09:34
Citat fra: tzari Dato  4. December 2009, kl. 21:53
Hvor er i søde:) Skal i have aftensmad af en slags eller bliver det for besværligt eller dyrt?

Jeg kan lave en æblekage til folket :P
Æbleskiver er også fint nok til mig. men jeg sys hvis du har lyst så skal du da bage en æblekage!

ja, hvis du har lyst :) men det skal ikke være en træls ting for dig at skulle :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Tzari kan du ikke sende nogle personlige beskeder ud med hvor og hvornår vi skal komme? Så skal vi vel også finde ud af noget med de der æbleskiver? :)

Vh. Marianne

Stubba

ja, for vi kan da godt købe dem og tage med .. eller andet :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

tzari

I komme bare forbi omkring 2 tiden søndag (i blev enige om søndag ikk?)
Send mig lige en pm i løbet af i dag dem der kommer så jeg har lidt overblik  :lol: :-$ Så får i adressen retur på den besked :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Shamua

Citat fra: Rofus Dato  8. December 2009, kl. 08:21
ja, for vi kan da godt købe dem og tage med .. eller andet :)

Ja det kan vi da.. intet problem....

Vh. Marianne

Shamua

Citat fra: tzari Dato  8. December 2009, kl. 11:17
I komme bare forbi omkring 2 tiden søndag (i blev enige om søndag ikk?)
Send mig lige en pm i løbet af i dag dem der kommer så jeg har lidt overblik  :lol: :-$ Så får i adressen retur på den besked :)

Jer der kører med mig - i ved godt selv hvem det er.. jeg skriver til hende at i kommer.. :)

Vh. Marianne