Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Træf.... Vigtigt.

Startet af Pipvig, 4. December 2009, kl. 19:22

Black Diamond

Jeg er ked af jeg flippede sådan ud i går :-$.. Det var mest fordi jeg er ked af at Allison skal hænges ud som om hun har svineinflyinza. For det syndes jeg bestemt ikke hun fortjæner. Det var sådan jeg læste det i går. Kan godt være det ikke var menst sådan. Men som Shamua88 siger så hvis vi skulle udlukke alle dyrlæger der har haft svineinfluinza inde i deres praktisk så ville vi også også skulle undgå alle syghuse hvor der var folk der var døde af den. Det gør vi jo ikke. De holder en høj hygiegne alle sammen. Sprit og andet. Derfor syndes jeg det var lidt i overkandten at jeg fik en besked om at jeg ikke skulle komme da jeg havde haft Tjalfe indlagt hos Allison. Ikke at jeg tager det op sådan personligt. For jeg havde ikke kommet alligvel.
Og jeg håber i alle får et godt træf. Glæder mig til at høre om jeres dag.  :)

Mustela

Gitte og jeg besøgte Alison i fredags, da vores dyr skulle implanteres. Der fortalte Alison så Gitte og jeg at hun havde mistet en ilder weekenden før. -og undskyldte at hun ikke havde fortalt mig det før vi ankom. Alisons opgave som dyrlæge er at yde behandling til dyr, og ydmere imformere. -feks om tilfælde som dette triste tilfælde. Ingen tvivl om at Alison er knust over sit store tab, og det er hårdt for hende at fortælle om. -og vi kan jo alle sætte os ind i situationen. Men derfor skal/må hun ikke glemme at hun har en pligt -information...
MARIA...... Det glæder mig at høre du har gennemlæst Stine's tråd en ekstra gang, og forstået at det ikke handlede om at hænge nogen ud, men informere om et, muligvis flere tilfælde, af dødsfald hos ildere. Og nej, det er korrekt at intet endnu er påvist, mht grunden til dødsfaldet, og der er sendt biopsier til et laboratorium i Tyskland. Svarene derpå skulle foreligge engang i næste uge. Som jeg også snakkede med Alison om, så er der ingen garanti for at prøverne vil vise noget(håber de gør, så hun selv kan få en afklaring), og hvis der er snakke om H1N1, så er det ikk sikkert at de kan påvise det alligevel.
De fleste humane dødstilfælde, har drejet sig om kronisk syge mennesker. Men jorden rundt er der utroligt mange mennesker der dør af andre influenzatyper, hvis de lider af en kronisk sygdom, i form af nedsat lungefunktion, hjerteproblemer ol. Derfor kom det os på tale i fredags om den mistet ilder måske kunne have haft nogle lign. symp. uden det var opdaget. Så håber laboratoriet kan påvist noget om dette også.
Endvidere kan vi alle bare krydse fingre for et svar, så Alison får en afklaring. Og vise vores medfølelse, for hendes store tab.


Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior