Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Skovtur i Århus-området :)

Startet af Shamua, 13. December 2009, kl. 22:21

Shamua


Vh. Marianne

Danja

Jeg vil også gerne komme og lege med jer hvis jeg må?  :D

Mine tøser er godt nok ikke så vandt til at gå i snor endnu, og har aldrig oplevet en skov, men det kunne være rigtigt hyggeligt at møde jer og jeres basser   :D

Shamua

selvfølgelig må du lege med os.. også dine dyr :)... alle er velkommen..

Vh. Marianne

Amazing Ferret


Bawa

For at det er nemmest for folk der tager bussen, så synes jeg vi skal møde overfor Marienlund :)
Der er et lille ishus og nogle bænke. Og ude på vejen ved siden af kan man parkere med bil.


Shamua

Citat fra: Bawa Dato 14. December 2009, kl. 14:11
For at det er nemmest for folk der tager bussen, så synes jeg vi skal møde overfor Marienlund :)
Der er et lille ishus og nogle bænke. Og ude på vejen ved siden af kan man parkere med bil.

Lyder fint med mig :)

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Oki lyder fint med mig

Jeg tager nok Zaccai og Velcro med  :fnis:

Bawa

^ Så tror jeg ikke du skal være sikker på at få dem med hjem igen :-$ *savle savle*

Amazing Ferret

Haha jeg skal nok sørge for at de er i min taske når jeg tager hjem :fnis:

Bawa

Husk at tjekke det er de rigtige der er i din taske så :D Muuuuuhahahahahahahahaaaa!!!

Shamua

Jeg tager nok min kæreste med også :)... hvis jeg kan få ham overtalt... Skal vi så sige klokken 13 ved det der ishus? :)

Vh. Marianne

Amazing Ferret


Bawa

Jeg tager også Steffen med, hvis han magter det :P
Ellers kommer jeg alene med et eller andet kræ (kan ikke bestemme mig :-$)

Julie

Citat fra: Shamua88 Dato 14. December 2009, kl. 14:15
Citat fra: Bawa Dato 14. December 2009, kl. 14:11
For at det er nemmest for folk der tager bussen, så synes jeg vi skal møde overfor Marienlund :)
Der er et lille ishus og nogle bænke. Og ude på vejen ved siden af kan man parkere med bil.

Lyder fint med mig :)
Også fint for mig

Danja

Citat fra: Bawa Dato 14. December 2009, kl. 14:11
For at det er nemmest for folk der tager bussen, så synes jeg vi skal møde overfor Marienlund :)
Der er et lille ishus og nogle bænke. Og ude på vejen ved siden af kan man parkere med bil.



Det er helt fint med mig :) Der er vel ikke nogen der har en adresse? Så er det nemlig lidt nemmere at finde det med GPS'en :D

Citat fra: Amazing Ferret Dato 14. December 2009, kl. 14:19
Haha jeg skal nok sørge for at de er i min taske når jeg tager hjem :fnis:

Nu bliver jeg altså nødt til at spørge dumt, men hvad er det for en taske du har til basserne? :)