Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Træf i Farre (30 min fra Vejle og Herning)

Startet af SilverDragon, 20. December 2009, kl. 09:50

SilverDragon

Hej alle sammen. :D
Nu er vi ved at være helt kommet på plads i huset og dyrene har fundet deres plads i huset.
Så nu ville jeg høre om der er nogen der er friske på et lille træf. :fnis:
Enten til sommer eller når folk lige har tid. Laver lige mest denne tråd for at se om hvor mange der kunne være interesserede.
Jeg har et hus på omkring 100 kvm til rådighed og en stor have med udendørsløbegård til ilderne.
Der er der ude over gode muligheder for gåtur ved og væk fra vej og i skov.
Håber der er nogen der kunne være med til at lave en rigtig hyggelig dag.

p.s Det skal siges at jeg har hund i huset, men han leger fint med vores ildere. <3

Mange båttende hilsner fra Louise

Stubba

Jeg er i hvert fald frisk på et træf :)
- men er lidt spændt på mine dyr og hunde, men det må man jo forsøge :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Lena og Peter

Hej Louise

Vi er helt sikkert klar på at komme og møde dig og hele din bestand af mand og dyr..   :P
Vi er klar det meste af tiden, bare vi lige får en rimelig varsel... Men vi kan jo sætte meget tilside for at komme og besøge jer.. :dans:

Vores ilder har kun prøvet hunde to gange, og hver gang er det hundene der ikke vil lege.. :lol:

Vi glæder os allerede, da det bliver dejligt at hilse på dig igen.

Mange kærlige julehilsner

Petra, Lena og Peter

SilverDragon

Rofus: Bare rolig Ifur har en passende respekt for ildere og ellers så sætte vi ham lidt udenfor så ilderne ikke bliver bange.
Glæder mig at høre at I gerne vil komme.

Lena og Peter: Åh.. bliver hel varm om hjertet. Ja.. Det var rigtig hyggeligt sidste gang. Ifur vil meget gerne lege med ilderne og syntes de er vild spændende.. Men heldigvis kan ilderne løbe ind under vores sofa, så kan de gemme sig lidt for ham.. ehhe  :P

Shamua

Jeg er ihvertfald også frisk på et træf.. hvis jeg kan når det blir.. Har altid så travl om sommeren da jeg spiller meget golf!.. men men, vil da glæde mig til et træf hos dig :)

Jeg ved den ene af vores har boet kortvarig med 3 hunde.. den anden kryber nok bare op og gemmer sig lidt hos mor.. Men vi vil godt komme :)

Hilsen Mikka Venus Toke og marianne

Vh. Marianne

PiaLyng

Hej :D
Vi vil rigtig gerne komme an på hvornår osv :)
Men vi står klar og vil glæde mig til at møde dine ildere og din hund :D!

SilverDragon

PiaLyng: hehe glæder mig også til at møde jer.. Tror vi skal have navne skilte med online navn og vores rigtige navne hehe :P

SilverDragon

Shamua88: Hej.. det lyder rigtig godt at der er mange der vil komme, vi er ikke sikre på tidpunktet endnu, men nu må vi se.. Prøver at finde en dag hvor alle kan.

Shamua

Citat fra: SilverDragon Dato 20. December 2009, kl. 16:13
Shamua88: Hej.. det lyder rigtig godt at der er mange der vil komme, vi er ikke sikre på tidpunktet endnu, men nu må vi se.. Prøver at finde en dag hvor alle kan.

det lyder bare super :)

Vh. Marianne

Lena og Peter

Så må vi da igang med at finde den dag.. ;)

Vi kan da ikke vente helt til sommer..  :lol:     :dans:

SilverDragon

Hej Lena og Peter.. Nej jeg kan hellere ikke vente helt til Sommer så vi må finde en dag før. hehe
og så en senere til sommer

SilverDragon

Hej alle sammen...
I må komme med nogle ideer til hvornår træffet kan holdes og om hvornår det skal være, det er faktisk næsten lige meget for mig.
:lol:

Lena og Peter

Jeg synes det skal være i morgen...  :lol:

Nej, for os er det næsten også lige meget, men kunne det være en ide med et påsketræf???

Vi prøver at finde ud af noget med d 15. januar ( dagen inden udstillingen ). Det kan være at vi tager til jylland der og besøger Helle, og så kunne det da være hyggeligt at se dig også.    :dans:

Malene

#13
[besked=Malene]Folk bedes venligst lade være med at blive ved med at snakke om smitte i denne tråd, når tråden allerede er blevet delt. Den nye tråd findes her: http://ferretopia.eu/index.php?topic=2429.0[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!