Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Træf i Farre (30 min fra Vejle og Herning)

Startet af SilverDragon, 20. December 2009, kl. 09:50

PiaLyng

Uh uh uh :)!
Kan nok godt - Meeeen skal lige tjekke pengepungen efter den 16. og se om vi har råd til en lang tur :)

Batman2007

Ville meget gerne, men har ikke mulighed for at så langt. :)
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

SilverDragon

OPDATE: Søndag den 10. januar vil være sidste dag hvor man kan melde sig til træffet. Derefter der vil der komme en tråd omkring hvem der kommer. Glæder mig til at høre fra flere.. hvis der er flere :fnis:

Danja

Jeg er helt bestemt frisk på at komme (har skrevet til dig på HG, hedder Karina derinde) Glæder mig til at møde jer alle sammen :-)

SilverDragon

OPDATE: da der kun er 1 indtil videre der har svaret på om de geren vil komme til træf den 23. januar, så sætter jeg lige lidt ekstra tid til folk. Sidste chance for at melde sig til er efter udstillingen den søndag den 17. januar.. Glæder mig til at høre fra jer...

Shamua

Citat fra: SilverDragon Dato 12. Januar 2010, kl. 07:40
OPDATE: da der kun er 1 indtil videre der har svaret på om de geren vil komme til træf den 23. januar, så sætter jeg lige lidt ekstra tid til folk. Sidste chance for at melde sig til er efter udstillingen den søndag den 17. januar.. Glæder mig til at høre fra jer...
er det mig? jeg synes jeg skrev til dig jeg gerne ville komme... det vil jeg ivertfald godt  :)

Vh. Marianne

Lena og Peter

Citat fra: SilverDragon Dato 12. Januar 2010, kl. 07:40
OPDATE: da der kun er 1 indtil videre der har svaret på om de geren vil komme til træf den 23. januar, så sætter jeg lige lidt ekstra tid til folk. Sidste chance for at melde sig til er efter udstillingen den søndag den 17. januar.. Glæder mig til at høre fra jer...

Hvis det ikke er os, så kommer vi 3 stk. og 5 ilder..... og vi glæder os... :dans:

SilverDragon

Det er bare iorden jeg regner alligevel med at sende en mail rundt til alle der har sagt at de gerne vil komme om hvornår vi starte og sådan noget praktisk

Danja

Jeg er som sagt på, og kommer med 2 tøser :)

Shamua

Går der tog til tæt hvor du bor? Min mor synes biles skal til syn næste weekend!  :X

Vh. Marianne

NemoToft

Hej. Jeg regner også med at vi stadig kommer. Til Pia: hvis min Keld ikke vil med alligevel, kunne jeg så få et lift med jer og dele benzin? Eller i kan komme med mig fra Aalborg og dele benzin.
Knus Dolly.

Shamua

Citat fra: NemoToft Dato 13. Januar 2010, kl. 22:28
Hej. Jeg regner også med at vi stadig kommer. Til Pia: hvis min Keld ikke vil med alligevel, kunne jeg så få et lift med jer og dele benzin? Eller i kan komme med mig fra Aalborg og dele benzin.
Knus Dolly.

Nu ved jeg ikke hvor nibe eller farre ligger, men er det sådan at det ligger med århus på vejen derhen? Så jeg eventuelt kunne samles op? min kæreste skal også med og en transportkasse?

Vh. Marianne

SilverDragon

Shamua88: Der går tog til Give og så kan vi komme og hente der.. det ligger kun 5 km fra Farre

Stubba

Citat fra: Shamua88 Dato 13. Januar 2010, kl. 23:36
Citat fra: NemoToft Dato 13. Januar 2010, kl. 22:28
Hej. Jeg regner også med at vi stadig kommer. Til Pia: hvis min Keld ikke vil med alligevel, kunne jeg så få et lift med jer og dele benzin? Eller i kan komme med mig fra Aalborg og dele benzin.
Knus Dolly.

Nu ved jeg ikke hvor nibe eller farre ligger, men er det sådan at det ligger med århus på vejen derhen? Så jeg eventuelt kunne samles op? min kæreste skal også med og en transportkasse?

Jeg troede du kørte? :O
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Citat fra: Rofus Dato 14. Januar 2010, kl. 14:00
Citat fra: Shamua88 Dato 13. Januar 2010, kl. 23:36
Citat fra: NemoToft Dato 13. Januar 2010, kl. 22:28
Hej. Jeg regner også med at vi stadig kommer. Til Pia: hvis min Keld ikke vil med alligevel, kunne jeg så få et lift med jer og dele benzin? Eller i kan komme med mig fra Aalborg og dele benzin.
Knus Dolly.

Nu ved jeg ikke hvor nibe eller farre ligger, men er det sådan at det ligger med århus på vejen derhen? Så jeg eventuelt kunne samles op? min kæreste skal også med og en transportkasse?

Jeg troede du kørte? :O
Min mor siger bilen skal på værksted!

Vh. Marianne