Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Træf i Farre (30 min fra Vejle og Herning)

Startet af SilverDragon, 20. December 2009, kl. 09:50

Shamua

Citat fra: SilverDragon Dato 14. Januar 2010, kl. 09:12
Shamua88: Der går tog til Give og så kan vi komme og hente der.. det ligger kun 5 km fra Farre

ok så tager vi toget til give :)

Vh. Marianne

Annika

Eeej det lyder godt nok hyggeligt, det træf :-) Jeg håber, at I vil hygge jer:) Jeg holder mig langt væk selv, da jeg ikke orker tanken om at køre hele vejen fra KBH og deropad igen. Og så hader Alonzo desuden hunde og bider dem gerne ;)

Shamua

Silverdragon.. Vi finder selv hen til dig.. ellers tak :)

Vh. Marianne

SilverDragon

shamua88: Det er bare iorden ellers må I ringe

SilverDragon

OPDATE: Jeg har sendt denne besked til de folk som jeg var sikre på havde sagt ja til at komme og nu lægger jeg den også lige i tråden, som en lille reminder hvis folk skulle undgå at se at de har fået privat besked...

Hej alle sammen.  :)

Så er der kun en lille uge til at jeg har inviteret til træf i Farre. Glæder mig meget til at se jer alle sammen.
Folk må begynde at komme ud til os omkring kl 12. og så regner jeg med at folk tager hjem omkring kl 19-20 stk. Det vil altså sige at der er aftensmad hos mig. Jeg vil ikke diske op med alt for meget, men lidt forfriskninger vil der da være og nogle sandwich til frokost. Aftensmad regner jeg med at vi kunne bestille fra Give og så få bragt ud eller hente selv og så kan vi splitte pengene eller folk betaler selv. Det finder vi ud af på dagen.


Huskeliste til folk:
- Bur eller noget til ilderne hvis de lige skal have et pusterum
- tæpper og andet
- gerne en ekstra bakke så vi kan være (næsten 100 % ) sikre på at der ikke bliver skidt ved siden af, hehe.
- Gerne vil ekstra til sig selv at drikke, som f.eks. sodavand, øl eller hvad man nu gerne vil have med.
- Godt humør ;-)
- Tag også gerne seler med til de dyr som vil ud ud at gå, da der er mulighed for at gå et smut i skoven..
- Og ja... Tag MEGET gerne et par hjemmesko eller sutsko med da min Alonso godt kan nappe i tæerne når han leger med hunden, det er ikke altid at han lige ser hvad der er hundepote og hvad der er fod



Glæder mig til at se jer alle sammen og til en rigtig hyggeligt dag og møde nogle spændende og søde ildere....

MVH. Louise og Anders

p.s jeg laver navne skilte med både ens rigtige navn og ens online eller forum navn, så hvis folk lige vil sende rigtig navn og forum nanv til mig vil det være dejligt..

SilverDragon

Så er der ikke længe til..!!!

Glæder mig til at se jer alle sammen imorgen

Her er min adresse og mobil nummer

Bækvej 9, 7323 Give, Farre

28 77 52 77