Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej allesammen... Hvad siger i til et lille træf ?? :)

Startet af pinkroses, 25. Januar 2010, kl. 02:39

pinkroses

(Sagt fra ildernes vinkel)     :D

Hej med jer...
Vi har endelig fået lov til at invitere nogle venner hjem til os :dans:
Vi bor i et stort hus, så det ville da være hyggeligt :)
Vores mor har lovet at lave kaffe og kage, for der skal jo også være noget til jeres forældre  ;)
Det kan mulighvis blive i slutningen af februar  :D
Intet er sikkert endnu, men ville gerne lige først høre om der er nogen der kunne være interesseret i det ??  :fnis:
Håber virkelig der nogle der gider, sikke en fest og masser af ballade vi kunne lave  :P :dans:

Vi bor tæt ved Løgstør i en lille by der hedder Overlade..  :)

Båt Båt fra Speedy & Lucifer  :dans:

PiaLyng

Hej i to..

Vi er nok nogen stykker som er friske på at lege, hvis vores madforældre har penge til diesel til den der bil :)!

Bawa

*tænke tænke* .. ..
Overlade .. Ligger det ikke i Nordjylland? (Er for doven til at tjekke det på krak)
Hvis det bliver en weekend hvor jeg kan få lov at låne en bil .. Så vil mig og Steffen nok gerne :D

pinkroses

Citat fra: PiaLyng Dato 25. Januar 2010, kl. 02:49
Hej i to..

Vi er nok nogen stykker som er friske på at lege, hvis vores madforældre har penge til diesel til den der bil :)!


Jubii :)
Ja, de siger jo at sådan noget koster penge, men hvis man nu bare har nuttede øjne, -så betaler man jo ikk noget  ;) :P
Hehe  :fnis:

pinkroses

Citat fra: Bawa Dato 25. Januar 2010, kl. 02:51
*tænke tænke* .. ..
Overlade .. Ligger det ikke i Nordjylland? (Er for doven til at tjekke det på krak)
Hvis det bliver en weekend hvor jeg kan få lov at låne en bil .. Så vil mig og Steffen nok gerne :D

Jo, det er nemlig ovre i Nordjylland :)
Vi bor i en lille by og det tager 5 min at gå ned til en lille "skov" hvor der er rigtig sjovt at grave og blive beskidt  :dans:
Så vi glæder os rigtig meget til sommer, så skal vi ihvertfald have træf igen :)

NemoToft

Hejsa. Jubii, træf..
Vi kommer gerne. Vi bor udenfor Nibe, så der tager ikke lang tid at komme ud til jer.
Knus Dolly.

lille_jill

jeg vil gerne vide hvor i landet det er, for min madmor er totalt vejblind... jeg har selv set hende gå ind i en dør og hun bliver meget forvirret hvis hun skal læse i et kort......og så bliver jeg bare søsyg og får kvalme!

Hilsen Chucky (som nu vil sove videre)

Sølvsten


lille_jill

#8
ja, men hvor i Jylland.. det er sgu et helt kontinent derovre.


***update efter kortkiggeri: okay, det var ret langt oppe***

KittAnderson

Mig og Christian er klar med en tot (: hvis det bliver sidst i feb :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Julbert

Jeg kunne godt være frisk på det, hvis jeg har mulighed for at låne bil, eller anden mulighed for transport :)

Danja

Kan se at det er et godt stykke væk fra mig, men hvis jeg kan finde pengen så er jeg da bestemt klar på et træf :)

pinkroses

Er glad for at der er så mange der gerne vil med :)
Vi glæder os rigtig meget :)  :dans:

pinkroses

Så er der blevet fundet en dato :)
Hvad siger i til Lørdag d. 27/2-2010 ??
Men vi kommer kun til at være i vores 2 stuer og køkkenet, da vi bygger om i vores hus :)
Men okay, det er jo også masser af plads til at lege på  :dans:

Vi vil meget gerne vide besked senest d. 5/2-2010..

I må meget gerne skrive hvor mange ildere i tager med, så man lige kan danne sig et indtryk..'
Og hvor mange mennesker :)

Håber der er nogen der kan der  :P

PiaLyng

åh ihh nej :/ æv bæv..
Så skal jeg vælge om jeg vil til 1 års fødselsdag ved min hunds opdrætter eller om jeg vil til ildertræf :o
hmmmmmm... må spørge kæresten til råds.