Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hej allesammen... Hvad siger i til et lille træf ?? :)

Startet af pinkroses, 25. Januar 2010, kl. 02:39

Anne


NemoToft

#61
Citat fra: Julbert Dato  7. Februar 2010, kl. 09:42
Øvvv.. kan se på min arbejdesplan, at jeg nok har friweekend den weekend hvor der er træf - så kan man da kun ærge sig mere over man ikke har bil eller mulighed for at komme med  :X
Men så forventer jeg altså også billeder vil jeg godt lige sige!! ;)

Julie, hvis du tager bussen til Nibe, så kan vi godt have dig med. Hvis der stadig er en plads hos Pinkroses?

Julbert

#62
Til Nibe? Åh.. jamen det er da pænt af dig, det vil jeg da gerne hvis jeg kan finde ud af det uden for meget bøvl og jeg ender alle andre steder end jeg egntlig skal ;) Ved du hvilken bus der går til Nibe, aner nemlig ikke rigtig hvor det er henne af eller noget  :-$
Og ja, der skal jo selvfølgelig også være plads til til to 4-benet og en 2-benet mere? :)

pinkroses

Til Julbert :)
Du er den sidste der kan blive skrevet på hvis du gerne vil :)

Og til alle andre :)
Nu er der fyldt godt og grundigt op :) Hehe  :lol:

Det er lækkert med så mange tilmeldinger  :dans:
Nu skal vi jo bare sørge for at have en kanon dag  :dans: :dans: :dans:

pinkroses

Nu har jeg sat og skrevet alle tilmeldingerne ned, så jeg ved hvor mange der kommer :)
Og her kommer listen  :dans:

Dolly
PiaLyng
KittAnderson
cmkh
Soelberg`s Sun Ferret
Anne
Og der er selvfølgelig også skrevet de venner/kærester i har sat på tilmeldingen :)


Jeg har sendt min adresse ud til de fleste af jer,
dem jeg ikke har sendt ud til endnu må meget gerne lige skrive en privat besked,
Så jeg husker at få adressen og sådan sendt ud :)

(Er meget glemsom)  :lol: :lol: :lol:

Julbert

Jamen jeg vil meget gerne med hvis jeg kan finde ud af det med bus osv.. jeg ender gerne alle andre steder end der hvor jeg egentlig skal hen, så er lidt nervøs ved det når jeg ikke aner hvor jeg skal hen ad eller stå af bussen - og specielt når jeg har de to piger med, synes ikke de skal være i transportkassen længere end højest nødvendigt, de er ikke så vant til det med at rejse :)
Så hvis vi kan sige jeg bliver skrevet ned i første omgang, så skal jeg nok lige se om jeg kan få undersøgt det med bus og alt det der, og så giver jeg lige lyd når jeg ved om det kommer til at kunne lade sig gøre - er det ok?

Anne

HVis du tager xbussen 970 mod thisted (eller fjerritslev) så skal du bare stå af på stop nr 2 efter nørresundby (første stop er vesterbro, så er det nørresyndby, derefter brovst (efter 40 min) og til sidst fjerritslev efter ca en time. Jeg ved ikke med vejen til nibe, men fjerritslev er MEGET nem at komme af i og hvis du tager dertil så skal vi nok stå og hive dig ud af bussen, samt smide dig på den igen.

Julbert

Hej Anne! Det er rigtig pænt af jer, men Dolly har også tilbudt, så takket ja - hvis jeg da kan komme med hjem igen, hehe.. mangler lige at høre fra hende. Men ellers tak, det var pænt af dig :)

Anne

Bare du kommer frem det er jo det vigtigste :) JEg har aldrig taget bussen til nibe fra aalborg så jeg aner ikke om det er tættere på end fjerritslev. Min bus kører jo ikke lige den vej.

Julbert

Ja, synes det kunne være lidt sjovt at komme med og se hvem der ellers sidder ude bag skærmene, kender ingen herinde nemlig :) Men nej, aner heller ikke hvad der er tættest eller nemmest, såh.. det må komme an på en prøve :)

Anne


KittAnderson

Jamen Julie, du/I kan da bare køre med os? :)
Så finder vi bare ud af det med benzinen :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Julbert

^^ Jamen gider i virkelig kommer her omkring da? Det er bare mig og pigerne hvis det er, manden bilver hjemme.. tror ikke rigtig han er til det med træf ;)

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Julbert

Ok.. jamen det var da godt nok fornemt må jeg sige :) Det er da svært at takke nej til... er heller ikke så vild med at skulle med bussen når jeg egentlig ikke aner hvor jeg er på vej hen, hehe.. men også når jeg har de to piger med, så synes jeg ikke det er så optimalt, så jeg vil da gerne takke pænt ja tak til tilbuddet og så må vi jo selvfølgelig lige finde ud af det med penge til benzin.