Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvem vil holde træf i Horsens/Vejle omegnen?

Startet af Danja, 23. Februar 2010, kl. 22:30

Danja

Nu var jeg med til træffet i Farre, og ihhhhh hvor jeg da hyggede mig og kunne bestemt godt tænke mig at komme til træf igen. Men da jeg ikke selv har pladsen til at holde træf tænkte jeg på om der er en der har mod og lyst til at få huset/lejligheden invaderet af ildere? :D

Stubba

altså nu har jeg slet ingen geografisk sans what so ever :b men jeg snakkede med carina om det .. og det lød som om hun måske gerne ville engang. men hun bor i Herning?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Soelberg`s SUN ferret


jeg bor i Horsens så det kunne vi sikkert godt finde ud af

SilverDragon

Ja.. nu holdt jeg træf sidste gang.. Så håber at der er nogle i omegen der vil holde igen engang

CarinaNielsen

hehheh rofus. :) carina siger. : ej nu skal jeg nok være ordenligt. jamen ja jeg holder træf meget snart men jeg kan altså ikke rumme ås mange igen-. :)
Basserne fra Herning. :)

Danja

Citat fra: Rofus Dato 24. Februar 2010, kl. 07:06
altså nu har jeg slet ingen geografisk sans what so ever :b men jeg snakkede med carina om det .. og det lød som om hun måske gerne ville engang. men hun bor i Herning?

He he Herning ligger lidt langt væk fra Horsens, men det kunne da godt være at jeg kunne finde pengene til at komme med til træf hos Carina ;)

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 24. Februar 2010, kl. 08:48

jeg bor i Horsens så det kunne vi sikkert godt finde ud af

Ej det ville da være super lækkert hvis du ville holde et træf :D

CarinaNielsen

Basserne fra Herning. :)