Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Min nye misling..

Startet af Barky, 31. August 2009, kl. 19:27

Barky

Jeg ville såmend bare lige vise mit nye ilderlegetøj frem..... :P

Teddy Morgan - i daglig tale bare Teddy.
Han er en lille 9½ uges Maine Coon-mix.
Jeg ved godt at de skal være 12 uger før de må flytte. Men han boede et sted hvor hverken mor eller far var, ergo han var allerede taget fra. Og så kunne han ligeså godt være hos mig. Stedet han boede var, hmm, ikke et sted jeg ville have killinger. Skal vi ikke bare sige det. *G*











Og jeg må sige at jeg er virkelig virkelig glad for at have kat igen. Nu er det 1½ år siden at jeg flyttede hjemmefra og efterlod min gamle udendørs kat. Som var min bedste ven i en del år, min trofaste sove-kammerat, mit neurotiske nervevrag, min fede spasmager... Så jeg har virkelig savnet at have kat.
Jeg glæder mig til at få rigtig mange gode år med Teddy... :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie

han er godt nok sød. de 3 første billeder er bare fantastiske!

Barky

*G* ja til forskel fra en ilder sidder en kat jo stille ind i mellem! :lol:
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sulle

Ihh hvor er han fin Julia! Og flotte billeder.  :D

Han bliver en ordentlig basse tror jeg med den størrelse han har allerede.  :D

Tilo

Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Black Diamond

Ej hvor er han bare fin. Tillykke med ham. Hvordan tager han dyrne ?

Metnil

Gud hvor er den bare dejlig!!! - Åh jeg bliver virkelig misundelig..  <3 <3

Og fantastiske billeder!!!!

Cille

Nååååå hvor er den sød....næsten en lille whiskas kat :)

Bawa


lussingen

Tillykke med ham Julia. Han er godt nok sød!! Han er lige sådan en lille fyr man får lyst til at sidde og nusse med til en god film :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Tak taaaak skal I have...
Jah, jeg håber også at han får en ganske fin størrelse.. Lillefyren vejer allerede over 1100 g så om lidt er han den tungeste i lejligheden... :lol:

Han tager faktisk ilderne ret godt, som forventet er han allerede blevet nappet, og har allerede lært af det. Men igår aftes legede han tagfat med Alma.. (Jeg tror ikke at hun legede med ham, men han legede ihvertifald med hende)
Jeg venter lidt med at præsentere ham for Sirius. Det er mest fordi at Sirius har gjort karriere i at nedfælde voksne katte, så jeg bliver nok lidt blød omkring Teddy. Og syns at han lige skal vide hvor han kan hoppe i sikkerhed når Sirius går løs. Indtil da er han bare i soveværelset med lukket dør, det fungerer fint... :)

Jeg syns også at han er rigtig rigtig flot.. Jeg glæder mig meget til at han bliver voksen :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

nøj hvor er han lækker. og totalt fotogen

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

Jeg syns lige i skal se lidt mere til Teddy, som en en rod! en ballademager! På 6 uger har han tygget sig igennem 3-4 opladere til mobiler. Og den seneste dille de sidste par dage er at ham og Maleika er begyndt at "slås" om en lille gul bold...



En fiks ide jeg tror en ilder har givet ham. Men det er vel altid noget at han er renlig?




På computer kursus hos kæresten



>Et skidt sted at ligge sig<



"Flytte mig???? Hvorfor???"




















:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:








Luk os ud! Der står Kat på menuen!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia