Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Én af mine nye rotter.

Startet af PiaLyng, 19. Oktober 2009, kl. 00:28

PiaLyng

Da vi lige pt sidder og skriver om mit kommende rotte opdræt på chatten - og Maria var lidt nysgerrig :P Så vil jeg vise min avls dame frem :D

Alenyas Yvorie
Kalder hende Eve
født 30. April 09
Fænotype: Mock Mink Hooded Dumbo




Det den farve jeg søger en han i :) Bare pelsen godt må være Rex - bølget/krøllet pels :D


Min hjemmeside er www.KungFu-rats.jimdo.com - hvor i kan se mine drenge og snart pigerne :)!

cibatuchsi

nøj hun er godt nok lækker.

Julie

wauw! er helt vild med hendes farve. hun er godt nok smuk. stort tillykke med hende :D

nok

havde osse engang en rotte ;D !

vildt nice dyr (:
-den blev dog desværre ædt af min kat.. fordi den åbenbart kunne opne døren s:

PiaLyng

Hende her har bare en utrolig personlighed <3!
Idag sad hun på mit tørklæde tæt op af halsen på mig, og jeg sad og spiste, så begyndte hun at spise min mad og drikke mit vand :P.
Så blev hun sur over jeg ikke gad dele mit vand og prøvede at hive glasset fra mig :P.

nok

elsker rotter, de laver virkelig nogle spøjse ting, den jeg havde åbnede nogle gang burdet og klatrede op i min seng (: ..
så lå den der da jeg kom hjem hehe (:

PiaLyng

Nok - Jeg har pt. 4 Piger og 8 drenge :D

nok

hold da kæft :D !
jeg havde "kun" 2 haner den ene med alt for meget krudt i ruffen, og den anden der konstant sov :D .. (for det meste i min venste lomme) :)

PiaLyng


nok

ska du så osse avle albino rotter og sådan :)?

PiaLyng

Jeg har en Pew (Pink eyed White - "albino") - Som jeg håber jeg kan lave noget på når hun bliver gammel nok - om ca 4-5 måneder :). Og hvis hun beholder sit sind :).
Og så har jeg en agouti pige - som er dobbeltrex - (delvist pelsløs) - Som jeg også håber at kunne komme videre med :).


Black Diamond

Jeg kan godt nok ikke lide rotter :-$ Men hun er godt nok sød hende der.. Kan godt se jeg må lære mere om de dyr.. Hun er virkelig kær Pia..

Tilo

Hvor er hun sød, har selv haft en rotte dreng ( Yoko ono  :) ) før jeg fik ilder, han var noget af det dejliget sad alt tid på min skulder og putte, kommer helt til at savne dyret  :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Pipvig

#13
Citat fra: Black Diamond Dato 19. Oktober 2009, kl. 01:09
Jeg kan godt nok ikke lide rotter :-$ Men hun er godt nok sød hende der.. Kan godt se jeg må lære mere om de dyr.. Hun er virkelig kær Pia..

Det sagde du også engang om mus ;)

AlisVolatPropiis

Sikke en fin lille prinsesse :D åh jeg har bare været fascineret af rotter lige siden jeg som 8 årig læste en bog hvor hovedpersonens bedste ven havde en tam rotte der kunne sidde i hans lomme....