Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mina muslingar

Startet af Starshineferrets, 3. December 2009, kl. 22:47

Starshineferrets

Tänkte det var dags att visa upp lite bilder på mina andra djur än illrarna.... mina möss! Har en liten flock, mrn här kommer bilder på några av dem, samt på hur de bor :)

Här har vi parhuset, med lägenhet 1 a och lägenhet 1 b :)






Vackra Troja


Lilla Bianca


Dust-it


Edward


Busfröken Odd Molly


Spice


Lilla lurviga Lindsey


söta Macchiata


Bedårande Piccola


Min älsklings Sparta


Lilla Sunshine

Bawa

Bianca!! :love: <3

Sikke nogle lækre bure de bor i ..
Og endnu en gang rigtig gode billeder! ;)

Starshineferrets

#2
Glömde ju såklart några...

Hassel


Candy


Cookie


Ginger


Scotch



Bawa

Uhhhh :love: Endnu flere fantastiske billeder <3

Starshineferrets

Tack! Önskar såklart att jag kunde ha större burar åt dem, men först på prioriteringen så står att byta ut dessa hemska burar mot terrarier, till de stackare som bor i burarna nedan, men alla möss får åtminstonne komma ut och springa nästan varje dag.



FerretParadise

Sikke nogle fede lejligheder de har, det er da palæer.
Jeg er vild med ørene på Dust-it. <3
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

haha javisst har han söta öron :P

FerretParadise

Jeg er ret imponeret over dine mus, de er godt nok smukke, og meget forskellige.
Er de alle sammen kælemus? Eller opdrætter du?

De der bure, de er altså ret fede, hvis jeg var en mus, så ville jeg bo i et af dem. Og så ville jeg være musse kæreste med ham Dust-it, så jeg kunne nuldre de øre. <3
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Hold da kæft!!! o.O <3 <3 <3 <3

Jeg er da helt forelsket i flere.... o.O

Black Diamond

#9
Mand!!! i mit næste liv vil jeg være mus og bo i et af dine bure.. Det er jo lusux af første klasse. Hold da op. Og wow nogle smukke mus du har. Trode slet ikke en mus kunne være så flot :S

Starshineferrets

hihi tack! Om jag ska vara ärlig så är det egentligen foderuppfödning till illrarna från början, men sen har jag blivit så kär i möss, och upptäckt vilka underbara djur de är, så de har helt enkelt blivit flera, även om där fortfarande blir en del foder till illrarna av det. Vill hellre att fodermössen får ett bra liv hos mig så länge de lever, än att köpa och stödja dem som föder upp sina möss under hemska förhållanden.

Black Diamond

Ok hvis jeg skal ende som foder mus så vælger jeg alligvel at blive ilder i mit næste liv  :lol:

Starshineferrets

HAHAHAHA same here ;) Fast mina avelsdjur och mössen på bilderna blir aldrig foder.. de bor här hela deras liv :)

Malene

Hold da op, hvor er de flotte! Jeg er helt misundelig nu.
Jeg vil have flere farvede mus!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

Citat fra: Malene Dato  4. December 2009, kl. 00:33
Hold da op, hvor er de flotte! Jeg er helt misundelig nu.
Jeg vil have flere farvede mus!

Hihihi då ska du bara se vad jag får i julegave :)








Och lagom till Nyttår kommer det en eller två små bebisar hit från det här paret <3