Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

malerier .. :)

Startet af Stubba, 7. December 2009, kl. 08:34

Stubba

Jeg ekseprimenterede lige, da vi skulle være kreative til adventskonkurrencen :)





(undskyld størrelsen på denne, men den blev taget med mobilen)


Og jeg skal til at lave en til JulieStuhr nu her engang :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

KariN

Orv hvor er de fine :D Er det nogle du vil lave og sælge? eller er det bare sådan for hyggens skyld du har lavet dem?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Bawa

Det har jeg også før lavet :D ..
Bare med billeder af mig og mine søskende, til min mor :lol:

Stubba

jeg overvejer at sælge :) altså dem her er jo med mine egne ildere. men vil gerne - mod betaling for materialer vel at mærke :P - lave for andre :)

og der er jo mange forskellige måder at lave det på :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

Hvis det har interesse maler jeg gerne for jer :)

Her er lidt af det jeg har malet :)

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua


Vh. Marianne

KariN

Orv nu bliver jeg ret interesseret :D Jeg står nemlig og vil gerne have to mindre billeder ca. 30x30 eller sådan noget, for der mangler lidt på min væg i køkkenet nemlig :D Hvad skulle du evt. have for dem? (ja jeg aner ikke hvad materialer koster hehe)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stubba

Citat fra: KariN Dato  7. December 2009, kl. 20:45
Orv nu bliver jeg ret interesseret :D Jeg står nemlig og vil gerne have to mindre billeder ca. 30x30 eller sådan noget, for der mangler lidt på min væg i køkkenet nemlig :D Hvad skulle du evt. have for dem? (ja jeg aner ikke hvad materialer koster hehe)

Hehe. Det kommer an på hvad lærrederne koster :) jeg mener at 30x30 koster omkring 20 kr? (uden ramme) .. Så hvis du du skulle have to kan det godt koste 100kr uden ramme (men det er jo maling og deslige)
Har det interesse? :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

KariN

#8
Ja det har det da helt klart :) så med forsendelse og det hele ca. 150 kr?

forresten skriver lige over PM i stedet :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stubba

Citat fra: KariN Dato  8. December 2009, kl. 09:56
Ja det har det da helt klart :) så med forsendelse og det hele ca. 150 kr?

forresten skriver lige over PM i stedet :)

men ja 150.. dog uden ramme.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!