Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Den søde billede tråd

Startet af Black Diamond, 15. December 2009, kl. 16:20

Black Diamond

Syndes når nu vi har en grimtråd hvor vi viser billeder af vores venner, så skulle vi også havde den hvor vi er søde igen, og ligger de gode af vores venner og andre ind. Altså de gode hvor de ikke er grimme..

Lige et af mig-- Ikke at jeg elsker billeder af mig selv,men det passer til årstiden og jeg har julehat på  :dans:



Vivian.. Syndes selv det er ret godt :)



Søde Julia til Valhalla



Rigtigt sødt et af Ann, ikke så god kvalitet men virkelig sødt syndes jeg  :fnis:



tzari

uhhh ligner ligefrem et menneske der konsenterere sig  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Grimme billeder af mig kan du fremskaffe men ik et eneste sødt! Tak for det Maria!!

FerretParadise

Anne jeg har et sødt billede af dig. :) ;)

Ann Hillerslev.

Anne

tak Ann :) Jeg tror ikke helt jeg forstod hvad der skete lige der, men jeg var i hvert fald stolt af my :)

Black Diamond

Citat fra: Anne Dato 15. December 2009, kl. 21:24
Grimme billeder af mig kan du fremskaffe men ik et eneste sødt! Tak for det Maria!!

Jeg er ked af det Anne :-$. Det var faktisk min mening at ligge et sødt af dig og et af Erika. Men jeg har ledt alle mine mapper igennem 2 gange nu. Og jeg har kun ét billede med dig hvor du kigger ind i kameraet og det er det jeg lage i grim tråden. Og de få gange hvor vi har vært sammen siden har jeg ikke haft mit eget kamera med  :'( Men har desværre ikke nogen.. Ellers var de lagt ind GG..

Anne

Med andre ord er jeg jeg arbe så grim at jeg kun hører til i grimmetråden :lol: