Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Neelix som bjørn!

Startet af Bawa, 12. Januar 2010, kl. 19:48

Bawa


A_M_T >Team Unique Ferrets<


Bawa


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahr den først er der bare super kær :P Har helt lyst til at få en trøje med det på!(Som om folk ikke sys jeg er ildertosset nok i forvejen :S)
Men den sidste er nok mest manga-agtig!

cibatuchsi


Anne

#20
ej i skal lige se en ilder (lidt over i mangastilen, især dimsen bagved) min søster tegnede til mig i paint

http://tegnebordet.dk/index.php?vis=brugergalleri.php&stil=tegning&tegning=280740&visning=user

Det er en af hendes hurtige tegninger, men den der dims i baggrunden skulle så forestille mig :lol: jeg synes nu den er lidt komisk.

Bawa

^ Din søster er sgu dygtig!!! Og pigen i baggrunden er virkelig sød :love: :lol: !!!!!

Anne

#22
Ja det er hun, vi er en ret kreativ familie, men når det gælder manga så er alle mine søskende lysår bedre end mig :lol:

jeg synes i øvrigt at nr 2 tegning du har lagt herind allerede har meget mere personlighed og faktisk ligner ham. Jeg har dog stadig lidt med munden, at den er lidt skæv og jeg godt kunne tænke mig at få defineret læben også, bare lige med en lille streg. Hehe, men det er jo bare min mening og det er ikke sikkert det bliver det du ønsker dig med den så :)

Bawa

Citat fra: Anne Dato 12. Januar 2010, kl. 21:14
Ja det er hun, vi er en ret kreativ familie, men når det gælder manga så er alle mine søskende lysår bedre end mig :lol:
Min lillesøster er i gang med at skrive en bog :lol: og hun tegner også ..
Så jeg er også den mindst kreative her i familien :lol:

SaraJ

Jeg synes det er super flot tegnet. :) Tegn nogle flere!

Bawa

Hahahaha, tak Sara! :D Jeg har skam tegnet flere siden, og du må gerne se dem.
Jeg har dem på facebook, hvis det er?

SaraJ

Kan man godt se dem selvom man ikke har facebook?  :-$

Bawa

Citat fra: SaraJ Dato  1. Februar 2011, kl. 22:47
Kan man godt se dem selvom man ikke har facebook?  :-$
Haha, nej det kan man ikke. Har valgt at gøre så kun mine venner kan se mine ting ..
Men så laver jeg da lige en tråd, så du kan se dem :P