Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Den ukronede dronning herhjemme

Startet af Danja, 27. Marts 2010, kl. 22:31

Danja

Ja det er altså mig Sitta, og jeg må indrømme at jeg er noget skuffet over min moar! Hun har lagt en maaaaaaaaase billeder ind af de små "bæster" og endda også af den der hest hun bruge så meget tid på, men mig?????? Nææææ mig har hun glemt at vise frem!  :@ Så nu gør jeg det da bare selv, i skal da ikke snyders for en masse billeder af en smuk pige som mig  :dans:

Altså i kan lige så godt få de grimme billededer med det samme, for så ser jeg ekstra lækker ud på de andre :p




Og når i er færdige med at grine af mig kan i så lige få lov at kigge nogle mere normale billeder af mig




Æhmm, min mor siger at jeg minder om Dumbo når jeg løber, men jeg ved altså ikke helt hvad der er hun snakker om hi hi



Meeeen selvom at min moar godt kan være dum når hun glemme at vise mig frem herinde så eeeeeelsker jeg hende nu alligevel




KariN

Hun ser da rigtig dejlig ud :D

De billeder hvor hun løber er gode, hunde der løber er simpelthen så herlige :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Det sidste billede er rigtigt sødt

FerretParadise

Ann Hillerslev.

PiaLyng

Du er en rigtig smuk hund - og waaaau hvor ville jeg godt lege med dig :D!
Min mor var vist hurtig til at blære sig med mig herinde - så forstår ikke hvorfor din mor har gemt en skønhed som dig væk :love:

Potedask og slik på snuden fra Basil :D

pinkroses

Ej, hvor er du smuk  :dans:
Du ser virkelig dejlig ud :)

HUSK : Modeller får også taget dårlige billeder ;) :fnis:

Shamua

#6
Lækker hund.. rigtig gode Close-up billeder :)

Vh. Marianne

Bawa

Sikke dog en dejlig hund! Hun ser rigtig sød ud :love:
Men for pokker hvor jeg grinte over billede to. Det var lige før jeg fik cola op igennem næsen!! :lol:

A.C

Det er nogle rigtig gode billeder, men hun ser altså lidt tosset ud på de første to :fnis: