Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ny lillesøster til flokken.

Startet af Barky, 22. Maj 2010, kl. 20:21

Barky

Jeg skal have en ny kat... :)

En gammel ven er plejefamilie for et kuld killinger fra Inges Kattehjem, og jeg skal være den heldige ejer af denne smukke pige når hun bliver gammel nok til at komme herhjem.

Vi glæder os alle sammen, men mig mest.. :lol:

So without further introduction:

Alaia Corona





Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

for hulen, ikk nok med du har de smukkeste ildere, men du har ski også de smukkeste katte....

mette11


Anne


Barky

Citat fra: cibatuchsi Dato 22. Maj 2010, kl. 20:27
for hulen, ikk nok med du har de smukkeste ildere, men du har ski også de smukkeste katte....

Ja, det er helt utroligt så god jeg er til Photoshop... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

Citat fra: Barky Dato 22. Maj 2010, kl. 20:33
Citat fra: cibatuchsi Dato 22. Maj 2010, kl. 20:27
for hulen, ikk nok med du har de smukkeste ildere, men du har ski også de smukkeste katte....

Ja, det er helt utroligt så god jeg er til Photoshop... :P

griner.  ej du har super flotte dyr:)

Barky

Tak for det... :)

Men altså, jeg tror bare at jeg er heldig...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

A_M_T >Team Unique Ferrets<

hihi det ligner hun har læbestift på! Rigtig fin mis!

Malene

Aww, hun ser ikke helt så skummel ud mere :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

Hvor er hun dog kær :D Hende glæder jeg mig til at møde :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Karin - du er da meget velkommen til at tage med næste gang jeg skal derud... :P Såen 3 killinger at lege med er altså sjovt..

Malene - ja det hjælper gevaldigt at øjnene retter sig ind.. *G* Ville jeg have en skævøjet kat havde jeg købt en orientaler eller siameser... eller balineser.. eller eller eller... årh der er så mange dejlige racer..

Men ingen der slår mine to 100% racerene huskatte. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Gud hvor er hun smuk.. Hendes ansigt!  :love: Tillykke med hende  :D

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

BETTEMUUUUS..... :D ok hun er stadig tortie :P men jeg må jo vænne mig til kræet :P og nuttet er hun da ligemeget hvad :D <3

Tillykke med hende skat, jeg glæder mig til at møde hende....og se om Teddy får et totalt teenage livet er uretfærdigt og jeg er ikke længere den mest skønne i hjemmet flip og krise...btw...jeg tager 300kr i timen for samtaleterapi med kat :P

Barky

Hahaha.... Tør du godt være alene med ham? Du er da blevet langt modigere end sidst...

Han er stadig trænet til angreb.. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Efter at have fået min røv brugt som personlig hoppeborg til hans maniske miaven i en hel nat....så er jeg vidst blevet hardcore *G*