Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ny lillesøster til flokken.

Startet af Barky, 22. Maj 2010, kl. 20:21

Barky

Årh Trine - han er bare en glad lille kat.. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

Nu er Alaia 10 uger gammel, og snart kan hun flytte herhjem.. Ih hvor jeg glæder mig her i sorgen. :)

Se selv hvorfor!


Filmet ude foran Inges Kattehjem idag, derfor transportkassen, og det er ikke mig i hører på videoen, jeg er nemlig målløs over hvor smuk hun er.
Alaia 10 weeks.MP4


Men hun ER da en cutie!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

Julia !
Jeg synes hun er noget af grimmeste jeg nogensinde har set..
Dog kan jeg da næsten ikke stoppe med at kigge på hende og ønske hun skulle bo herhjemme :-$

Glæder mig til at følge hende når hun flytter hjem til dig :D

Sølvsten

Grim??? Hun er da bare anderledes, hun ser vildt sød ud.

Barky

Tortier ER lidt anderledes at se på... Men jeg elsker dem for det...!

Prøv at google tortie cat og se alle de forskellige og flotte missere.. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Hun er fiiin :D jeg glæder mig til at du får hende hjem så vi andre kan møde hende :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

SÅ er Alaia flyttet herhjem... Det gjorde hun igår.. Med høj haleføring vandrede hun lige hen til Teddy og ville hilse...

Han syns dog at det var lidt for hurtigt... Så hun fik et hvæs og rejst pels.. og herefter snakkede han blot til hende når hun ville tæt på.. I ca 1½ time.. Så forfulgte han hende overalt.. og nogen timere senere legede de fangeleg i hele lejligheden.. :lol:

Det var sq en nem sammenføring.. De har ivrigt forsøgt at inddrage mig i deres lege hele natten.. Så jeg har måske sammenlagt fået en times søvn, da mit hoved er blevet brugt som motorvej for 2 katte i topfart... :lol:

Men ih hvor er hun sød og kær.. Hun spinder hver gang hun går mig i møde, og ligger sig helst til rette op ad min ryg når jeg sidder i sofaen eller her ved computeren. Teddy er blevet en RIGTIG storebror!! Han forfølger hende og passer på hende og holder øje med hende hele tiden. Måske er hun skrøbelig jo! Men samtidig så er han en rigtig bølle og bruger sin størrelse mod hende, men kun indtil at hun siger et lille bitte piv, så holder han op.. Og hun får sin vilje.. :P Kvinder!! Hun har ham allerede trygt i sin pote...  :lol:

Her er lidt billeder fra igår og idag.. og et par film til dem af jer som ikke har set dem på FB.

Introducing a new cat...

Teddy Morgan & Alaia Corona

"HVAD er det dér!!"



Ja, det holdt jo kun ganske kort det blik. Billedet er self fra igår..



Meeeen både Teddy og jeg er faldet pladask for lille Alaia..







Alaia og jeg snupper en lille lur igår aftes..



Ihhh sådan nogen ildere er altså spændende..!





Kan *næsten* nå...




og så fik jeg taget et billede af hende som minder om et gammelt af Teddy..
Han er 9½ uge og hun er 12 uger på billedet.. Jeg syns jo selv at jeg har været ret heldig med disse 2...



Og tja... Herskeren "him-self" er måske vokset lidt siden da..



Og så takker vi ellers af.. Teddy er godt nok træt idag.. Gad vide hvorfor?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

Du har nogen rigtig smukke katte :$..
Og endnu engang tillykke med den lille ny.

Lea

Sød ser hun ud men synes bestemt ikke at hun er smuk . (: dog heller ikke anderledes. men hun ser ihverfald super sød ud og tillykke med hende (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Shamua

Jeg synes hun er gude smuk, og det er Teddy også! Tillykke med hende!  :D

Vh. Marianne

KariN

Nu har jeg lige mødt den lille pige og nøj hvor er hun dog skøn :D og hun er faktisk ret flot i virkeligheden, på billederne kommer hendes skønhed slet slet ikke nok frem :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Citat fra: KariN Dato  3. Juli 2010, kl. 12:49
Nu har jeg lige mødt den lille pige og nøj hvor er hun dog skøn :D og hun er faktisk ret flot i virkeligheden, på billederne kommer hendes skønhed slet slet ikke nok frem :D

Jeg vil også se hende :P :P

Julia, skal vi ikke blive venner og så kommer jeg og besøger dig??  :lol:

Vh. Marianne

cibatuchsi

du har bare verdens kønneste katte....

Barky

TUSIND tak skal I have!!! :D Hun er bare den skønneste lille krudtugle.. Slet ikke så uopdragen som Teddy var i hendes alder.. Jeg er meget imponeret.

Jeg vil give Karina ret, det er SÅ svært at gengive hendes skønhed via foto. Man ser slet ikke det super flotte farvespil der er i hendes pels. Ellers hendes ansigts karakter og nuttedheds-faktor ordentligt.. Det var nemmere med Teddy fordi at han er naturligt "kær" med tabby aftegnene i hans ansigt. Men en tortie er så svær at gengive.. Hvor hun er lys er hun nemlig rødstibet/støvet og "smoke". Og så elsker jeg bare hendes lyse bagben... Det står i kontrast til hendes sorte snude og hagesmæk og de andre mørke ben og hale...

Man behøver ikke være min ven for at komme og klappe på katte.. Du siger bare til hvis du kommer forbi Valby... :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia