Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Katte, Rotter og en enkelt ilder...

Startet af Barky, 9. Juli 2010, kl. 15:21

Barky

Jeg har sådan lyst til at vise jer mine skønne dejlige katte... Og min hemmelige rotte-familie, og min hanilder Harry...

Så her er lidt fra den sidste uges tid..

Jeg har blandt andet fået nye vinduer = håndværkere.
Efter Teddys hoved er håndværkere ligeså onde som støvsugere, og han tilbragte dagen under sengen, meget knurrende af de dåmme folk udenfor vinduerne!
Alaia syns det var ganske vidunderligt med alle de folk, ih hvor ville hun bare hilse på dem, når hun ikke lå under sengen og holdte Teddy med selskab. Ikke fordi at hun var bange, næh, hun ville bare være sammen med sin elskede "store-bror".


Og så kunne der ellers tilbringes tid med at inspicere de nye vinduer... ALT blev snuset godt igennem! Og naturligvis var det meget mere spændende at kigge ud af de nye vinduer, i stedet for de gamle.
Alaia i karmen.. (der er rigtig mange, men jeg kunne ikke vælge!)











Og så kom storebror Teddy lige og skulle vise at han altså ikke var bange, men blot meget gal på håndværkerne! (fra under sengen ja. )
Og at det faktisk var HANS skyld at de gik, så nu kunne Alaia føle sig sikker igen... Mmmmm.... Helt sikkert lille Teddy-baby..


Men han er nu en flot kujon...


Der er også sket ting og sager på mit badeværelse i løbet af ugen.. Men jeg tror næppe at det er håndværkernes skyld.. Kan I mon gætte hvem det er? For jeg har ingen anelse? 


Og så er det faktisk en velbevaret hemmelighed (nu må I ikke sladre!) at jeg har rotter...
En hel familie faktisk:


Men jeg skal passe på dem.. For jeg har også en farlig ilder (han hedder Harry, og er ikke nær så livlig som de andre.)


Jeg skal dog ikke være bekymret for at kattene tager dem. For som her kan ses, er det tydeligt at kattene er nederst i fødekæden.. :)





Og så har kattene ellers bare elsket at lege med deres nye legetøj, her er lige nogen slørede billeder af kattemissere i topfart og spring!















Og ja, lidt mere af Alaia, som virkelig bare er den dejligste lille søde sjove frække killinge-kat!.. (Jeg må godt. Det er min tråd.. :P )





Og med dette billede, takker jeg af og siger RIGTIG GOD WEEKEND TIL ALLE!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie

aaaaaaw...... mismismismismismismismis <3

FerretParadise

Sikke nogle dejlige billeder Julia. :)
Jeg har vist en onkel til dine rotter, men jeg har holdt det hemmeligt.
Noget helt andet, jeg kan se at du nu kan få sikret et vindue, så du kan ha det åbent, uden at dyrene kan hoppe ud. ;)
Ann Hillerslev.

Barky

Citat fra: FerretParadise Dato  9. Juli 2010, kl. 16:08
Sikke nogle dejlige billeder Julia. :)
Jeg har vist en onkel til dine rotter, men jeg har holdt det hemmeligt.
Noget helt andet, jeg kan se at du nu kan få sikret et vindue, så du kan ha det åbent, uden at dyrene kan hoppe ud. ;)

Det er nemlig rigtigt! :D Måske jeg liiige skulle overtale den gamle til at hjælpe med det i weekenden når hun alligevel kommer for at hjælpe med noget andet.. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Søde billeder :D

Jeg synes altså det er lidt synd for Teddy at han ikke har vendet sig til håndværkerne endnu. Forhåbentligt er de snart færdige med at rumstere rundt?

Barky

Han render ikke og knurrer af dem længere... Fortrækker bare til soveværelset hvor jeg har rullet persiennerne ned så han kan få fred.. Alaia er heldigvis fløjtende ligeglad med dem. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Du har altså bare nogen smukke dyr - især rotterne. De er bare skønne!. Bare det var mig  :fnis:

Vh. Marianne

Dark Crystal


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia