Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Gave til min veninde...

Startet af mette11, 13. Oktober 2010, kl. 12:09

mette11

Sidder og keder mig en hel del og skal have lavet en gave til min veninde...indtil videre er det blevet til to par øreringe...planen er at hun skal have et par mere, men der manglede jeg en dims for at kunne lave dem som jeg havde tænkt mig...så den håber jeg virkelig kommer med posten i morgen!

Sådan ser de ud dem jeg har lavet indtil nu...de sorte er mat blackstone med forgyldte perlekapper på en dråbeformet creol...de andre er lyserøde fimoperler med blomster på en alm. rund creol...de lyserøde ligger lidt dumt, men de er altså ikke skæve som det ser ud til!

Starshineferrets

ååååh så fina de är! du är verkligen duktig!

KariN

Hvor er de altså fede :D

Du er dygtig til det dér Mette
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Tak skal i have...jeg er blevet bedre til at faktisk få creolerne runde nu!! Er også blevet bedre til at lave de dråbeformede ens i størrelsen!!

Håber min veninde også kan li´ dem...og så dem jeg skal lave til hende i morgen (hvis materialerne kommer) :dans:

Anne

De er fine, jeg tror din veninde bliver rigtigt glad :)

mette11

Så fik jeg lavet det sidste par...ved ikke helt om jeg kan li´ dem faktisk...det er ikke min stil i hvert fald, men min veninde har anderledes stil end mig, så måske hun kan li´ dem...


AlisVolatPropiis

Jeg elsker dem...især de sidste :D og tror hun nok skal blive rigtig glad :D du laver simpelthen de fedeste ting :D

mette11

Tak tak...jeg håber da hun kan li´ dem...ellers må hun være her mens jeg laver nogle nye i stedet!