Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nårh ja!

Startet af Barky, 28. November 2010, kl. 19:00

Barky

 :lol:

Og mens jeg alligevel er ved at spamme for hårdt idag, så kom jeg da lige i tanke om at jeg helt har glemt at præsentere en herinde.

Som mange af jer, ihvertifald dem som har mig på facebook, har opdaget faldt jeg fuldstændig på snotten her i september måned...

For: TADAAAAA en kat mere.  :fnis:
Jeg blev fuldstændig skudt i den her gut der hed Fætter Lavben.. Hans opdrætter havde lavet den fedeste annonce som jeg opdagede tirsdag aften... Og søndag sad jeg i et tog på vej til nordjylland for at kigge på ham.  :-$

Nå, forelsket blev jeg også i den kat jeg mødte. Som i dén grad var en uopdragen, forslugen, egoistisk, forkælet, legesyg og larmende lille kastreret hankat på 6 mdr af racen Orientalsk Langhår.

2 uger senere flyttede han herhjem og her har han resideret siden da under navnet Arthur A. Spumante (for han skulle jo have et alko-navn ligesom Teddy Morgan og Alaia Corona ik?)
Et par af jer har allerede mødt ham (KariN, RybergKlanen og AlisVolatPropiis) og vil gerne skrive under på at han er:
Kælen, Larmende, Legesyg, Pågående, Opmærksomhedskrævende, Insisterende, Snakkende, Uopdragen, Klodset og helt igennen VIDUNDERLIG!

Han har self stamtavle, og er den farvebetegnelse som hedder Cinnamon Spottet Tabby.

Og her er lidt blandede billeder af Arthur, skøre sjove vid-underlige Arthur..  :lol:

























Magen til møgkat skal man lede længe efter.. og han er MIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!  <3 :dans: <3 :dans: <3 :dans: <3 :dans:
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Bawa

Hvor er han fiiiiiiiiiiiin! :D
Er helt vild med hans funky ører!

Julie Stuhr


Shamua

#3
Der var han jo :D

Så fin han er.. Han ser nu meget uskyldig ud på billeder  :fnis:

EDIT: Nårh ja.. Og så lige tredje og fjerde sidste billede! Først forsøger katten at åbne den.. Det funker ikke! Så må ilderen jo prøve  :lol:

Så smukke dyr!

Vh. Marianne

Barky

Det er fordi at du ikke har set ham In-action...

Som f.eks her:

Arthur is playful...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Snabeldyr

han er fiiin.... ørene er meget Yoda
Stealing our hearts, then our sanity

cibatuchsi

ja ja ja julia, du behøver ikk prale mere. du har bare de skønneste og smukkeste dyr, men det har jeg vist fortalt dig 1000 vis af gange. hihi
han er virkelig dejlig. :)

AlisVolatPropiis

Din?! du ved udmærket godt at Arthur verdens grimmeste kat....er MIN!.....

mvh Hundemennesket...

Barky

Daisy - jeg praler ALT det jeg vil...!! :D Men ikke mere end jeg fortjener.. *G* :P

Trine - ooohhh du kan tro nej kan du..!! Han er MIN, det er MIT navn på den kontrakt!! Det kan jeg godt sige dig du!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

Citat fra: Barky Dato 28. November 2010, kl. 20:32
Daisy - jeg praler ALT det jeg vil...!! :D Men ikke mere end jeg fortjener.. *G* :P

Trine - ooohhh du kan tro nej kan du..!! Han er MIN, det er MIT navn på den kontrakt!! Det kan jeg godt sige dig du!
hihi
han er bare for lækker. men det er de alle tre sku ;)

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Ihh jeg elsker den kat :D Eller jeg elsker alle dine katte Julia (men ja det ved du jo udemærket godt)

Arthur har den fedeste personlighed, så selvom jeg ikke er Orientaler menneske så er han altså for skøn den dreng :D

Og Trine, vi kan slås om ham hvis du vil? *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Han er sq da en dejlig en. Masser af energi! Og hold da op hvor kan han springe højt :D Men han ser også ud til at være en stor misser  :fnis:

Jeg kan godt li at dine andre misser bare sidder og kigger på ham mens han farer rundt.. Han er nok vældig god underholdning for alle i hjemmet  :D

Vh. Marianne

Starshineferrets

meeeeeeeeeeeeeeen så söt!!! ååh jag vill med ha katt :(

Barky

Arthur er enormt underholdende!! Mit eget lille private freakshow.. *G* :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia