Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Min iller vägg :D

Startet af Starshineferrets, 28. November 2010, kl. 22:07

Starshineferrets

I flera år har jag vart på väg att rama in en bild på varje iller och ha på väggen... jag kom så långt som till 3 tavlor.. Buffy Rickie och stitch.. sen blev illrarna snabbt så många att jag inte hann ordna det...men nu har jag gjort slag i saken och äntligen fått upp bilder på alla mina barn :D



Avanti och Rain fick inte vara med de andra barnen... rosa bakgrund matchar ju inte vardagsrummet :P


cibatuchsi


LordDoom

Det ser godt ud Sara. Vi går netop nu og overvejer hvordan vi skal lave en stor blank væg i vores ilder rum. Vi har indrettet hele rummet, men der er en stor nøgen væg. Og vi har ikke rigtig fundet en god løsning til at få den til at se ordenlig ud.
Er rigtig glad for at se hvordan andre gør. Giver lidt ideer til de gamle hjernsæller :fnis: :fnis:

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Starshineferrets

tack!
Hmm sätt upp stora bilder.. massor med bilder :D Finns nog ingen bättre konst än att ha sina egna illrar :D

Får ni lov att måla på väggen så kan ni ju låta illrarna göra tassavtryck på den i olika färger!

Shamua


Vh. Marianne

Malene

Hvor er det fint! :D
Jeg har også en væg der skal hænges billeder af drengene op på. Men jeg kan ikke gøre det selv, for der skal en slagboremaskine til :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KittAnderson

plat.
Du skal bare igang med hammer og søm :) så skal du nok få hægt billeder op. (skidt, med at sømmet ikke kan bankes ind i vægen og bukker helt vildt. Det kan godt lade sig gøre hvis man banker hårdt nok) taler af erfaring.......
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

FerretParadise

Det er bare så flot Sara, du er skide kreativ. :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Det er virkelig fedt Sara :D men........hvorfor bor du ikke pink i pink som jeg havde forestillet mig?...jeg er sært skuffet nu.... :/

Starshineferrets


AlisVolatPropiis

Jeg kan ved gud ikke forestille mig hvad der lige ændrede på det...blev du.....-TRÆT af lyserødt?! o.O