Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vis mig din.......KAT

Startet af Barky, 4. Januar 2011, kl. 14:40

Namilla

Første og eneste gang det er sket, at de har puttet sammen...
Sally på knap 6 mdr. fertil, men skal sterilliseres, når jeg lige får penge til det
Mons på snart 3 år, kastereret


PiaLyng

Batman - fra Feb. 2010 - huskat - viril


Mini Cooper - fra Maj 2010 - huskat og norsk skovkat blandning - viril


Begge skal dog kastereres.

Dark Crystal Ferret

Åååå en sød tråd. Jeg har faktisk ikke nogen kat selv – endnu da. Men er da på vendteliste til en killing i år :dans:. Men om det bliver til noget sådan helt 100, ved jeg ikke endnu, da manden i huset ikke kan lide katte  :X , eller ikke katte der bor hos os, som han siger. "Alle andres katte er nemlig rigtig søde. Når bare de ikke bor her". Men jeg har fået lov at stå på vendte liste af ham til en killing. Og så må vi se på tingene til den tid. ( så skal nok bare plage en lille smule mere nu og 30 gange mere når den bliver født – så kan det være jeg er heldig)

Men.. Min mors kat, Rasmus er faktisk også min( en smule) det siger min mor selv. Og så er han en god foto model. Så ham må i da gerne se 

Main Coon killing – Rasmus.





Men i 2007 havde jeg faktisk min egen kat, i en korter overgang. Hun var købt som avls kat. Hun var en smuk Europé killing ( Black silver spotted tabby)

Smukke Clara



Og vi var jo lige forbi Daisy og Steffen til nytår. Og der fik jeg lidt af hendes smukke og søde kat – der nær totalt skadet min kærtes arm, så han hverken kunne skrælle katofler eller vaske op i over en uge efter vi kom hjem  :X – fordi det var så slemt ( siger han da :fnis: )







cibatuchsi

^^ ja men husker han at fortælle hvis skyld det var...griner   
men ja vores lille dræber fik vist lidt fat i ham. hehe   men så må man lade være at mobbe missen ;)

Shamua

Fandt ham her i oktober 2003, da han var en lille killing  <3

Min kat Garfield, han bor dog hjemme hos mine forældre.


Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Citat fra: cibatuchsi Dato 15. Januar 2011, kl. 11:06
^^ ja men husker han at fortælle hvis skyld det var...griner   
men ja vores lille dræber fik vist lidt fat i ham. hehe   men så må man lade være at mobbe missen ;)

Nej - han har bare evigt ondt af sig selv :fnis: Men han er van til at lege med ildere jo. Og det er lidt anderledes at lege med en kat, især sådan en dejlig vild tiger der :fnis:
Men ja, han mobbede, og er helt selv skyld i udfaldet af det. Det gør det bare meget nemmer at undgå huset ting, når man har ræfter over hele den ene arm. Og så lyder det godt!! :lol:

PiaLyng

eeej vil da også vise familiens gamle kælling <3
Blev fundet på vores vej for 11 år siden. Der var hun omkring ½ år og meget lille af sin alder. Hun var blevet bidt af en hund og vi fik hende ind og rensede såret. Sendte hende til kattemor i frederikshavn (katteinternat) hvis nogen savnede hende. Ingen savnede katten - hun blev tjekket og dyrelægen mente at hun havde fået mange slag af et eller flere mennesker. Og så bidt af en hund.
Så vi kørte op og hentede hende hjem, da vi alle var vilde med hende. Og ja. Hun blevet ramt af en bil som skadede hendes hofte - heldigvis er det helet fint igen.

Damen er omkring de 11½ år. Hun er blevet MEGET sødere med årene og kan nu nusses mere for.
Hun bor hos mine forældre og er ude/inde kat. Lever i bedste velgående.

Undskyld lang tekst og at billederne er dårlige og nok 1år gamle.


Cille

Jeg kan da også lige vise min uldtot frem.....(den anden blev jo aflivet her sommers,så hun kommer ikke herinde)
Lucy er norsk skovkat og hun er fra 2005.
Hun har så altid været en underlig sky kat, men efter min bror er flyttet herfra, og den anden kat er væk.
Så er hun faktisk blevet meget mere tryg, og kæle/snaksaglig hele tiden....før var det faktisk kun ok at snakke med hende når vi var kommet i soveværelset for sove.... og kom der gæster stak hun af, og de skulle slet ikke tænke på at kunne komme til hende....det gør hun heller ikke mere, og de kan også snakke med hende
Faktisk kan man næsten ikke få fred for hende nu :fnis:




SaraJ

#23
Her er Mutti.

SaraJ

#24
Mutti igen.

Elvis.