Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tegninger af mine ildere.

Startet af Bawa, 1. Februar 2011, kl. 22:55

Bawa


Ja, Sara ville gerne se mine tegninger, - så nu får i alle lov :P
Den første tegning er blevet skæv i hovedet, men stadigvæk nogenlunde okay. Det er Emma:



Nummer to blev lidt bedre, synes jeg i hvert fald selv. Det er Sheila, som der også står på billedet:



Nummer tre blev ret dårlig, men den kommer lige med alligevel. Det er Kaya:



Nummer fire er også .. sådan .. okay? Det er Melua:



Nummer fem er ikke færdig, men jeg magtede ikke at lave mere på den. Det er Melua igen:



Det er ikke noget vildt, bare almindelige "jeg-keder-mig-så-jeg-tegner-lige-en-tegning"-tegninger :P



Line

Kan vildt godt lide den af Sheila... Hun ser bare så glad ud :D Ihh du må også tegne mine dyr altså *fornøjet klappen*

Anne


Bawa

#3
Tusind tak Anne og Line! :D Ja Sheila er en fornøjelse at tegne, for hun har en dejlig personlighed, som er nem at fange i en tegning, hvis man kan sige det sådan.

Glemte lige et billede, - Det er også af Sheila:


PiaLyng


SaraJ

De tegninger kan du sgu godt være stolt af. Gid jeg kunne tegne sådan. Får lyst til at øve mig nu! :D

Bawa

PiaLyng: Tusind tak :D

SaraJ: Det er faktisk ikke så svært. Det bliver først svært når man skal til at lave detaljer, hvilket jeg har undgået på de her tegninger :lol:
Med frygt for at lyde selvfed, så er jeg bedre til at tegne mennesker og manga end ildere :P Har ikke tegnet ildere særlig længe.

Line

#7
Hun er da smadder god at tegne! Jeg kunne virkelig godt tænke mig så fine nogle af mine dyr... *lokke lokke*  :lol: ej... må nok selv finde kullet frem igen så jeg kan få lidt på væggene her hjemme

- men hvis du en dag skulle få ekstrem lyst til at tegne nogle andre dyr end dine egne... så har jeg tre her  :lol:

Bawa

Citat fra: Line Dato  1. Februar 2011, kl. 23:08
Hun er da smadder god at tegne! Jeg kunne virkelig godt tænke mig så fine nogle af mine dyr... *lokke lokke*  :lol: ej... må nok selv finde kullet frem igen så jeg kan få lidt på væggene her hjemme

- men hvis du en dag skulle få ekstrem lyst til at tegne nogle andre dyr end dine egne... så har jeg tre her  :lol:
Haha, jeg kan ikke tegne på kommando :lol: Jeg tegner af fri fantasi, mens jeg beglor mine dyr.

Line

har ellers verdens fedeste billede  :lol:

Bawa

Citat fra: Line Dato  1. Februar 2011, kl. 23:19
har ellers verdens fedeste billede  :lol:
Nu bliver jeg jo helt fristet til at give det et forsøg!!!! :P

Line

forsøger også at lokke så meget som jeg kan...  :lol:

Julie

Wauw hvor er de gode! Du er virkelig dygtig :D

Bawa


Lenac

Dine tegninger er da super gode (jeg laver selv en ret cool pinde-mand)
Du skal da være velkommen til at bruge mine to totter som modeller, og hvis du så tilfældigvis glemte billederne her bagefter ville det da ikke gøre mig kkomplet ulykkelig  :lol:
xoxo Malene <3