Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En anderledes vindues udstilling...

Startet af Barky, 5. Marts 2011, kl. 18:19

Barky

Som jeg nævnte i Positivtråden ville min dyrlæge Lone Riberholt fra www.jagtvejensdyreklinik.dk låne mine ilderes præmier til at have i sit vindue i klinikken.

Jeg tror det udsprang sig af at jeg fortalte hende for nogen mdr siden at jeg havde pakket alle mine præmier sammen og sat dem i kælderen, så de nu bare stod og fyldte.. Så nævnte hun at det kunne da være morsomt at have i vinduet i stedet for grus og foder som alle andre dyrlæger...
Så faldt det jo ret naturligt at sige at hun da blot kunne låne mine, eftersom at de alligevel bare optog plads i mit kælderrum.  :lol:

Hun siger at der er så mange som stopper og kigger at hun overvejer at tage penge for entre. *G*  :lol:  :lol:

Jeg gav hende nogen billeder og nogen dommerskemaer med, hun har selv stået for opsætningen. ;)
Så jeg regner med at når hun får lidt tid så kommer der også nogen billeder og måske dommeskemaer i venteværelset.

Og her er de så:






Bla bla bla.... Hilsen Julia

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hold da op hvor ser det dog fantatsisk ud!

Lena og Peter

Det ser sgu godt ud... Er slet ikke misundelig... :P

lille_jill


Shamua

Hahaaa! Hvor fedt!

Det er jo heller ikke fordi du har fået skrabet dig en del præmier hjem i tidens løb :P

Vh. Marianne

cibatuchsi

hold da fest hvor ser det da bare godt ud :)

KariN

Jeg syns det er en super god idé :D og ja det ser rigtig godt ud :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie Stuhr

Som de andre siger, ser det super fedt ud :)

Julie

#8
Det er da bare møg sejt! :D
..men jeg kan ikke se dette billede anderledes! What has been seen can't be unseen.  >:|

AlisVolatPropiis

HAHAHA Julie altså :P

-Det ser skide godt Julia :D og det er ligeså flot i virkeligheden og Lone virker så stolt :lol: :D

NemoToft

Ej, hvor cool  :) Sej dyrlæge du har der.  <3

Sølvsten

Hold da op der er mange præmier!!! Sjov idé

Barky

Julie for pokker.. *G*

Jeg vil slet ikke tage kredit for noget andet end at have udstillet dyrene. Det her er helt og holdent Lone's ide... Tossede men dejlige dyrlæge.. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Bawa

Ej hvor ser det bare super godt ud!!!!! :D

lille_thor

Hold da op et hav af præmier :) det ser totalt fedt ud. Ligefør man overvejer at tage til Kbh for at savle på vinduet :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred