Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Der gemmer sig vist en skabs-romantiker i kæresten

Startet af Namilla, 14. Marts 2011, kl. 17:39

Namilla

I hvert fald kom han idag hjem og gav mig den her


Det er et hjerteformet stykke træ (fordi han har skovet træer næsten i døgndrift de sidste weekender), og så har han brændt ordene ind i. Ordene er noget der betyder rigtig meget for os, og det er også det der står i min forlovelsesring...

Han blev helt genert da han skulle give mig den, og sagde hundrede gange, at jeg ikke behøvede at gemme den...men jeg er virkelig glad for det!

Kristine

Nååååååååååårh, ej hvor søøødt! :)
Det er tanken der tæller og det er utroligt så glad man kan blive for sådan en lille ting, men fordi den er personlig :)
Elsker også når min kæreste er romantisk...
(selv om synes nu at det er RIGTIG sjældent mænd er det... kun når de har dummet sig ;b hehe ej)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Namilla

Jeg synes egentligt at Jakob er god til at komme med blomster fx, men det her betyder bare meget mere, fordi han har lagt meget mere tid og omtanke i det...

Shamua


Vh. Marianne

Kristine

præcis! det er jo en personlig gave som han har brugt tid på at lave KUN til dig.. alle kan jo købe blomster.. men der findes kun denne ene som han har lavet til dig.. og så er det også rigtig sødt at han går og tænkerpå dig når han arbejder :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Namilla

Ja han er altså bare en skat... vi er blevet enige om, at den skal op og hænge på den overdækkede terrasse, for vi har ikke lige noget sted indenfor den kan passe ind...Det er bare så sødt...

KariN

Hvor er han altså sød :D Det er da en rigtig god mand du har fundet dig Namilla :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Namilla

Tak... ja det er han... han har været utrolig i alt det her ind/ud af sygehuse det sidste års tid...Han er der ALTID for mig...

AlisVolatPropiis

Pas godt på ham, han lyder altså som en helt fantastisk fyr :)

(alle de sædvanlige besværligheder og til tider totalt uforståelige ulogiske og sære ting der også forekommer er inkl. i ordet "fyr") :P

Namilla

Tak Trine... jeg siger tit til ham, at jeg ikke forstår, hvad han laver med mig... men han siger det samme om mig, så det går nok lige op... Jeg fatter dog ikke hvordan hans ekskone kunne forlade ham! Han er jo et catch!

AlisVolatPropiis

*G* det var hun nok ikke så skal du se :)

Og selvfølgelig er han sammen med dig -du er en klog sød og meget køn pige, og det skal du ikke glemme, selvom man har tendens til det :)

Namilla