Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Rasmus er vist ikke en lille killing mere!?

Startet af Dark Crystal Ferret, 16. Marts 2011, kl. 20:23

Dark Crystal Ferret

Så er Rasmus snart voksen- og jeg blev fotograf igen

Min mor ringede mig om i sidste uge og bedte mig om at tage lidt nye billeder af hendes Main Coon kat fra sidste år. Og jeg må også sige det går med stom skridt som den dreng vokser. Tit kan jeg slet ikke tro det er den samme kat jeg kigger på når der gå lidt lang tid mellem mine besøg hos mine forældre.
Men jeg fik så lige mulighed for at tage en masse billeder af ham og tænkte jeg ville ligge lidt af dem. For Rasmus er virkelig bare blevet så flot og dejlig en kat.

















Min lille nevø Oliver sammen med Rasmus









Åh det er bare så hårdt at være fotomodel. Men jeg må altså sige at Rasmus klarede det til UG denne gang. Der var det ikke snoren på mit kamera der var det sjoveste. Han ville helst bare sove!



Og så lige det sidste



Julie Stuhr

Det er meget sødt det billede, hvor barn og kat kigger meget intenst på et eller andet :P

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11


cibatuchsi

for syv søren hvor er han blevet lækker.   
forresten tager du kamera med på søndag?
skal nemlig ha nogen billeder både af dyr og unger :)

Dark Crystal Ferret

Jamen mange tak. Må også sige han har lært sig meget hurtigt at sno sin familie om sin klo. Man må sove i sengen og alt det ingen af vores katte i min barndom har måttet. Men Rasmus har vist bare fundet sig en familie der virkelig drømte om et nyt væsen at putte nutte om, nu næsten alle børnebørn bor langt væk.
Så Rasmus har det som blommen i et æg, igen tvivl om det. :lol:

Dark Crystal Ferret

Citat fra: cibatuchsi Dato 16. Marts 2011, kl. 20:43
for syv søren hvor er han blevet lækker.   
forresten tager du kamera med på søndag?
skal nemlig ha nogen billeder både af dyr og unger :)

Hæhæ det kan jeg da godt :)
Så håber jeg vi får tid til det også  :fnis:

Shamua


Vh. Marianne

Sølvsten


SilverDragon


Eliza

ej nogle fede billeder, især dem med barnet  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret


AnneME

min papmor har også 8 + 2 killinger, som nu er aflivet :(

Ferretmania

#13
Sikke en smuk tigermis og skønne billeder :love: .Ser ud som om ham og barnet studerer hinandens fod/pote.
En MCO er nu en hel speciel kat,har selv en.
Hvor gammel er han nu ? Og ved du hvad han vejer ? 

Dark Crystal Ferret

#14
Øh Rasmus er fra Juli sidste år, hvad vil sige han lige nu er 8 måneder gammel.
Vægten kan jeg ikke helt huske lige nu, men ved min mor var nær ved at besvime da dyrlægen vejet ham sidste gang fordi den var så stor i forhold til hendes andre huskatte som er meget ældre. Men det er jo typisk Main Coonen at de bliver meget store. + dyrlægen sagde Rasmus kan vokse og tage mere på før han er fuldvoksen. Det kom en smule bag på min mor.. på en god måde faktisk, for det er det hun elsker ved den race :love: