Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min og Tjalfes gave

Startet af LordDoom, 28. April 2011, kl. 15:21

LordDoom

Som i måske ved så var marias børn på ferie her hos os i påsken
Og de havde gaver med. Nadia havde en gave til mig og til Tjalfe og jeg syndes lige i skulle se den og hendes brev til os

Her er den gave jeg fik af hende




Og her er brevet til den hvis i kan læse det



maria fik en hånd magen til af Kelly som hun også havde malet i nogle fine farver og et andet sødt brev

Tjalfes brev og han fik så en hængekøje hun selv havde syet til ham i skolen. Hun havde brugt natten inden hun kom til at få den klar. Og tjalfe har ikke villet sove i andre end den køre lige siden hun satte den op inde hos ham.



Jeg er så glad for disse gaver og vi har haft en rigtig dejlig påske samen med pigerne.
Og så syndes jeg jo lige jeg ville dele det med jer.

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Anne

hvor sødt :) Må vi ikke se hængekøjen?

KariN

Sikke nogle søde gaver pigerne har haft med til jer :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Årh hvor er pigerne søde altså... :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

LordDoom

Øh jo da :) men så skal jeg lige sende konen ind og tage nogle billeder af den først og øhh der kommer tjalfe med på billledet for han ligger pato i den når han er i bur :lol:

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Anne

det er helt ok at tjalfe er på billedet :)

cibatuchsi

de er bare så søde. og ja jeg havde jo allerede set billederne ;) men det gør dem ikke mindre søde.   Og må indrømme jeg blev helt rørt på dine vejne da jeg så dem/læste brevet.
Du har fået to skønne "pap"døtre :)

LordDoom

nu har jeg jo aldrig haft serlig meget sammen med min egen søn så må nok indrømme jeg bliver lidt blød når marias børn sådan giver gave og siger far mm
det er uvandt på den gode måde
og ja må vel også indrømme det føles rat at kunne være noget for dem nu jeg kan se de er så glade for mig (og omvendt)
men det er især nadia der har taget mig til sig.. kelly holder stadig på at der kun er én mor og én far og det gelder også deres fars nye dame så tager det ikke op som noget dårligt

her er lidt billeder af tjalfes køje. jeg måtte selv ind og tage billeder for maria var igang med at veje hvalpe og lave mad til emily shiva og fnuggy :P
så de er derefter :lol:




Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Arj hvor er det dog bare fint! Og sikke en fed grøn køje Tjalfe har fået, grøn klær pasteller virkelig godt ;)

Lena og Peter

Hvor er det bare nogle søde piger Maria har... Der er du sgu været heldig...  ;)

AlisVolatPropiis


lille_thor

Nurh hvor er det sødt af dem :) og så vil jeg også lige sige at det er lidt sjovt at ib har en pastel han der hedder tjalfe,  har jo selv en pastel han, thor og det var også meningen han skulle ha heddet tjalfe :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Anne

flot køje hun har syet :) Hun er da dygtig!

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Anne Dato 28. April 2011, kl. 19:46
flot køje hun har syet :) Hun er da dygtig!

Jeg er også meget overresket over hvor god hun er. Men nu er håndarbejde og kreativt arbejde i skolen også hendes yndlings fag.
Hun er nok det de nu om dage kalder et kreativt barn, mere end en bogligt og det.. for i de fat går det ikke når så nemt for hende.
Men vi er rigtig glade for de her gaver, for som Robert siger, fik jeg jo en "hånd" magen til Roberts.
Så det var rigtig rigtig sødt af dem.
Og Tjalfe elsker sin køje. så det var bare lækkert han hoppede dirakte i den, da vi satte den op. For nadia blev så glad fordi han virkede så glad for den mens hun så det. <3
hun har 3 eller 4 gaver mere til Tjalfe der skal op inde på hendes værelse, men de var for store til hun kunne have dem med i toget sagde hun. så vi må vendte lidt med at se hvad det er.
selvom jeg nu godt ved det  :dans:

Ferretmania

Sikke nogle fine gaver og rigtig søde breve.Flot hængekøje Tjalfe har fået og grønt klæder ham :)