Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Endelig billeder af Samson (den nye kat)

Startet af Namilla, 4. Maj 2011, kl. 15:12

Namilla

Men først lige de sidste billeder jeg fik taget af Mons...de har ligget længe på kameraet fordi mit kabel har været væk (har lige fået købt et nyt idag)




Og så Samson. De første 3 billeder er fra den dag jeg fik ham.




Samsons yndlingssted (undskyld det båttede udtryk jeg sporter, men det var svært at tage billedet selv)


Hyggetrolden


Og så kunne vi endelig lukke ham ud.



PiaLyng


Namilla

Mange tak... jeg er også rigtig glad for ham... Han er halvt abbysinier og halvt huskat... Og jeg synes også selv han er flot...nu er han allerede ved at blive lidt mere flommet efter kastrationen, men da vi fik ham var han meget muskuløs og i rigtig flot stand, så nu skal vi bare passe på ikke at overfodre ham *G*

KariN

Sikke en flot fyr :D Han ser da godt nok ud til at være en rigtig putte gris :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden


Barky

Citat fra: Namilla Dato  4. Maj 2011, kl. 15:47
Mange tak... jeg er også rigtig glad for ham... Han er halvt abbysinier og halvt huskat... Og jeg synes også selv han er flot...nu er han allerede ved at blive lidt mere flommet efter kastrationen, men da vi fik ham var han meget muskuløs og i rigtig flot stand, så nu skal vi bare passe på ikke at overfodre ham *G*

WAUW!! Han er smuuuuuuk........!!!! <3 <3 <3
Men jeg tror nu ikke at han er abyssiner blanding. De er ticked tabby og såen rødbrune..
Jeg vil gætte på burmeser (pga. ansigtet) eller birma blanding (pga de hvide poter)
Men er du svedt han er flot.. Helt "breath-taking" er det eneste ord der popper op i mit hoved.. <3

burmeser


birma (da han er blanding kan han jo godt være blevet korthåret)


Abyssiner


Den eneste abyssinerblanding jeg har set er denne her:
http://www.sundisk.dk/starten.htm

Ihhh han er simpelthen så flot Namilla...!! :D (jeg er en lille smule misundelig *G* Maskede katte er SÅ flotte!)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie


Anne

Han er sindsygt flot, men han ligner ikke den abbyssiner jeg kender overhovedet. (ikke at det gør noget, jeg synes de fleste katte er smukke)

Virkelig pæn farve han har også!

Shamua

Ej hvor er han fin. Min første tanke var WAUW :D hehe. Tillykke med ham :D

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Tillykke med ham -hvis jeg ikke har fået det sagt :D han ser bestemt ud til at nyde livet hos dig :D

Namilla

Mange tak allesammen! Ja han er rigtig rigtig dejlig...også selvom han er lidt dyr i dyrlægeregninger (skal til dyrlæge med ham igen idag)
Tak for billederne Barky. Jeg tror da du har helt ret, han ligner da meget mere en burmeser... det var bare de tidligere ejere der sagde han var abbysinier...men jeg er da helt sikker på at de (eller jeg måske) har fået forkert fat i det...
Ja han har en rigtig flot farve... og så har han striber på halen og benene... og så er han bare god som dagen er lang... jeg er kun blevet bidt 2 gange, og det har været de sidste par dage hvor jeg har forsøgt at rense hans pote (som der er betændelse i igen igen)... ellers kan man løfte ham, kæle ham på maven, og gøre stort set hvad som helst ved ham. Han fældede rigtig meget og var meget fedtet i pelsen da jeg fik ham, men det er blevet meget meget bedre...sikkert en blanding af at han er blevet kasteret og har fået noget bedre foder.
Vi fik at vide at han var en slagsbror, og det er han desværre stadig, han var i hvert fald i slagsmål den anden nat, men det gik åbenbart hårdere ud over den anden kat, end ham... for han kom hjem med blod på næsen og i pelsen, men det var ikke hans eget...

NemoToft


Namilla

Mange tak... også selvom han viser sig at være et dyrt bekendtskab... har nu fået antibiotika til hans pote igen, og hvis ikke det hjælper, så skal tåen muligvis amputeres...stakkels misser...(men vil lige sige, at der jo var betændelse i poten, da vi fik ham, og vi har haft ham til dyrlægen med det 2 gange nu...så det er de tidligere ejere der har ladet stå til for længe)
Og så skal øretatoveringen i øvrigt friskes op igen, i fuld narkose, fordi den nærmest er helt forsvundet... (men så kan de så tage stingene i munden samtidig, for dem opløser han heller ikke...)