Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Jeg vil gerne præsentere jer for…

Startet af Dark Crystal Ferret, 22. Juni 2011, kl. 11:54

Dark Crystal Ferret

Det var ikke kun foredraget jeg skulle til i går. Jeg skulle også møde en helt bestemt lille en.
Det var vores nye familiemedlem Nakieta som lige nu er 4 uger gammel <3
Jeg har plaget i over et år for at få lov at få en ny misser.Og det endte med jeg fik lov nu.
Jeg havde faktisk tænkt mig at jeg ville have en race kat igen, men da kelly og nadia fortalte deres kat nok var gravid igen valgte vi for deres skyld at få en killing fra dette kuld.
Så ville de jo kunne følge den hos mig, hvilket de er rigtig lykkelige for.
Nakieta flytter hjem til os engang i september.











Og her er hun sammen med sine to brødre.. alle sammen gået helt kold i kurven.


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret

Tusind tak Eliza.
Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften til at få kat igen :love:

KariN

Tillykke med hende :D

Hun er da en fin lille trold :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dark Crystal Ferret

Ja, hun er ikke helt den hellig brima jeg havde tænkt jeg ville have hvis jeg skulle have kat igen :fnis:
Men jeg har altid haft noget med sorte og hvide katte, og ja... da jeg hørte pigerne fortælle deres kat var gravid igen og de ikke kunne beholde killingerne. så slog jeg til.
Jeg syndes hun er fin, og det er nogle dværg katte. De er bare mini små alle sammen. Både far, mor og tidligere søskende.
Så hun bliver ikke en stor misser.
Og så er der noget norsk skovkat i hende også.. Men ikke så meget, efter som hendes far er halv norsk skovkat.

Lena og Peter

Tillykke med Jeres nye familiemedlem.. :)

Anne

tillykke! Kattekillinger er virkelig bare noget af det sødeste!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tillykke!
Hun er godt nok fin! Det er nogle ret kære aftegninger hun har! Elsker hendes næse :P

Det blir hyggeligt at få hende hjem....

Ihh får helt lyst til at få en kat! Men det går vidst ikke, så bliver det ædt af kenzo!

englefugl

aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwww! det var da det mest nuttede og smukke lille væsen! eeej, hvor er det da bare en bedårende killing, vil også have kat igen  :dans:

Shamua


Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Tusind tak alle sammen  :)
Jamen det er også dejligt at skulle have kat igen. Jeg er godt nok spændt, ikke mindst på hvordan totterne tager imod hende.
Men tror nu nok det skal gå. De har set katte før, når vi har passet min mors kat.
Og de har da også mødt Steffens og Daisys kat.. så tror nu nok det skal gå.
Men ja.. Jeg har jo haft katte næsten altid. Og lige nu har jeg ikke haft en misser siden 2007 nu. Og der måtte jeg sælge den igen da min dengang ilder dreng Oliver ikke kunne med hende.
Men ja, jeg er så forelsket i sort og hvide katte. Hende her minder så meget om min barndoms kat Mille. Og jeg syndes hun er virkelig smuk :love: