Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mine nye hollandske muslinger!

Startet af Malene, 12. Juli 2011, kl. 23:30

Malene

Citat fra: Julie Dato 14. Juli 2011, kl. 23:39
Hoooold nu op hvor er de bare bedårende! Kan de flyve?
Heldigvis ikke :lol: Og tro det eller ej, der findes faktisk mus med meget større ører :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

Hvor er de bare fine :D Jeg er helt vild med den første :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Nicoline

Ej hvor er de søde, men hvor kan man købe sådan nogen søde bæster henne  :D  :fnis:

Malene

Citat fra: Nicoline Dato 18. November 2011, kl. 22:54
Ej hvor er de søde, men hvor kan man købe sådan nogen søde bæster henne  :D  :fnis:
Det er bare almindelige mus. Dem findes der flere opdrættere af, rundt omkring i landet :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Nicoline

Citat fra: Malene Dato 18. November 2011, kl. 23:05
Citat fra: Nicoline Dato 18. November 2011, kl. 22:54
Ej hvor er de søde, men hvor kan man købe sådan nogen søde bæster henne  :D  :fnis:
Det er bare almindelige mus. Dem findes der flere opdrættere af, rundt omkring i landet :)
¨
okay tak, jeg har nemlig i langtid ledt efter to mus, men de eneste mus som jeg kan finde er de hvide med røde øjne og natalmus og satin mus, så har du nogle forslag til en der sælger nogen med store øre lige som dine ?? :)

Mewz

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Malene

lille_thor og Mewz > Tak :D

Citat fra: Nicoline Dato 18. November 2011, kl. 23:19
Citat fra: Malene Dato 18. November 2011, kl. 23:05
Citat fra: Nicoline Dato 18. November 2011, kl. 22:54
Ej hvor er de søde, men hvor kan man købe sådan nogen søde bæster henne  :D  :fnis:
Det er bare almindelige mus. Dem findes der flere opdrættere af, rundt omkring i landet :)
¨
okay tak, jeg har nemlig i langtid ledt efter to mus, men de eneste mus som jeg kan finde er de hvide med røde øjne og natalmus og satin mus, så har du nogle forslag til en der sælger nogen med store øre lige som dine ?? :)
Jeg ved ikke hvor Salling er henne i landet, men du kan prøve at kigge på http://gnaverforum.dk :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Nicoline

Citat fra: Malene Dato 18. November 2011, kl. 23:51
lille_thor og Mewz > Tak :D

Citat fra: Nicoline Dato 18. November 2011, kl. 23:19
Citat fra: Malene Dato 18. November 2011, kl. 23:05
Citat fra: Nicoline Dato 18. November 2011, kl. 22:54
Ej hvor er de søde, men hvor kan man købe sådan nogen søde bæster henne  :D  :fnis:
Det er bare almindelige mus. Dem findes der flere opdrættere af, rundt omkring i landet :)
¨
okay tak, jeg har nemlig i langtid ledt efter to mus, men de eneste mus som jeg kan finde er de hvide med røde øjne og natalmus og satin mus, så har du nogle forslag til en der sælger nogen med store øre lige som dine ?? :)
Jeg ved ikke hvor Salling er henne i landet, men du kan prøve at kigge på http://gnaverforum.dk :)

jeg bor i Hindborg som ligger i salling som er ti min fra skive :) men tak for hjælpen :)

SilverDragon

Pu ha.. man må altså ikke lægge sådan nogle dejlige billeder ud.
Jeg vil forelsker hver gang jeg ser sådan nogle dejlige mus.