Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Billeder fra 3d-scanningen!

Startet af Namilla, 8. August 2011, kl. 18:33

Namilla

Først og fremmest, så fik vi jo set vores lille pige (og fik bekræftet 100% at hun er en pige, heldigvis!), og hvor er hun skøn...Desværre var det meget svært at scanne, fordi moderkagen ligger foran, og jeg har  bughulen fuld af arvæv, men vi fik da lidt billeder






Og så til det mindre gode:

Hun vokser ikke helt som hun skal... Dvs, overordnet ser alt fint ud, på gennemsnit af alle mål, ville computeren sætte terminen til 30/10 istedet for 3/11, men hendes hovede er meget stort... faktisk er det sat til  29+5 og jeg er 27+4 idag...altså mere end 2 uger foran. Men hendes mave er sat til 26+4, altså 3 uger bagefter hovedmålet... Desuden er der ikke så meget fostervand...

Jeg skal til ekstra scanning om to uger på sygehuset (fordi hun er lavet ved icsi) og så regner scanningsjordemoderen med at der nok vil blive holdt nøjere øje med os fremover, for ingen af målene var i sig selv alarmerende, men hun var ikke vild med at der var så stor forskel på målene...

Hun vejer 1078 gram, og det skulle være helt normalt...

Jeg er ikke så bekymret, for hun er meget aktiv og det tager jeg som et godt tegn, og hverken jeg eller hendes far var så store da vi blev født (3200 og 3400 ca), så måske bliver hun bare ikke så stor...men jeg regner med at få lidt mere at vide til næste scanning på sygehuset...

Shamua

Ej hvor er det sygt så tydeligt man kan se hende :) Hvor fantastisk. Har aldrig set sådanne billeder før! :D

Håber da at hun kommer tilbage til de mere normale mål :)

Vh. Marianne

KariN

Hvor ser hun kær ud som hun ligger derinde og hygger :D Og ja det er rigtig gode billeder i har fået af hende..

Har hun et navn endnu, eller hedder hun stadig Bettefisen? :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Namilla

Tak tak
Hun har et navn...men det er stadig lidt en hemmelighed... Vores forældre ved hvad hun skal hedde, men for resten af verden er hun stadig bare bettefisen... Det er mest fordi vi er meget glade for navnet, og da vi stadig bare snakkede om navne, var der altid nogen der havde noget dårligt at sige om de navne vi valgte... de kendte altid en med det navn, eller noget i den stil...og så blev vi i tvivl hver gang. Det er meget nemmere først at sige hvad hun hedder, når hun er kommet til verden, for så er der ikke nogen der protesterer...

PiaLyng

Så må damen godt komme ud, så vi kan finde ud af hvad hun skal hedde :lol:
Jeg er så glad på dine/jeres vegne, og følger med i hvad der sker, ja selvom jeg synes børn er utrolig skræmmende!

Og skønt at ku se bettefisen så tydeligt!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

åhhh hvor ser hun sød ud hende betetfisen! <-- cool navn! Hihi...

Glæder mig til at se hende når hun er komemt til Verden!!! OG høre hendes navn!!

KariN

Namilla: Det er bare helt i orden, jeg er bare skide nysgerrig :lol: og ja jeg følger også spændt med når du skriver noget nyt for det er bare så dejligt for jer at det endelig lykkedes :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Namilla

Mange tak allesammen! Ja hun har jo været længe undervejs, og jeg håber for søren ikke at nogen af Jer skal igennem behandlingshelvedet nogensinde, for det er uden sammenligning det sværeste jeg nogensinde har gjort!...men vi har trods alt været ufatteligt heldige, for hun blev til i 2. forsøg, og mange af dem jeg har fulgtes med, har været meget mere igennem.
Jeg glæder mig også helt ufatteligt til hun kommer ud, men hun må alligevel gerne blive derinde, mindst 10 uger endnu! (selvom vi faktisk passerer den magiske grænse på torsdag, hvorefter lægerne regner med at hun ville kunne overleve, hvis hun blev født...)
Men nu synes jeg også pludselig det går stærkt!...4 uger til barsel og 12 uger til termin!