Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Husets nye "Grimmeste Ilder"

Startet af Dark Crystal Ferret, 11. September 2011, kl. 13:48

Dark Crystal Ferret

Jeg ville lige vise jer huset nye "grimme ilder", vores lille misser Nakieta :love:

Vi kalder hende for vores grimmeste ilder, sådan lidt for sjov. Men hun er faktisk en rigtig dejlig lille misser. Og vi er blevet så glade for hende.
Både fordi hun er blevet så gode venner med især Zarfia, men også fordi hun bare har været en drøm at få ind i huset. Vi har ikke været ude i bakketræning med hende, det kunne hun selv.
Hun har været en lille kæletrold lige fra dag 1. Og på alle måder så har hun bare været så dejlig at få ind i huset.

Zarfia vil næsten kun lege med Nakieta nu. Og de leger så godt sammen. Sover sammen og hygger sig som to veninder når de har det bedst.
Kun Emma fløj lige i hovedet på Nakieta da hun så hende. Så Emma kan Nakieta altså ikke lide.
Men ellers har Pixel også leget godt med hende, og de andre totter har syndes hun var en sjov en der skulle undersøges.

Her er lidt billeder af huset nyeste beboer.

Sådan så hun ud da jeg lagde billeder ind af hende sidst. 4 uger gammel.



Sådan ser hun ud nu 14 uger gammel.







Som i kan se har huset "katte hader" Robert :fnis: , også fundet ganske godt ud af det med vores nye "grimme ilder"
Faktisk er hun endt som fars kat nu :P De forguder hinanden, og hun græder når han går fra hende hvis han skal ud og se efter post eller ned i byen.



Og Robert selv.. ja, han vil ikke have det ud godt nok, men han elsker hende :fnis: . Han vil bare ikke indrømme det efter som han lige siden mig og Robert fandt sammen for næsten 2 år siden nu, altid har sagt at katte var dumme og han aldrig ville kunne leve sammen med en kat ;)







Jeg beklager jeg ikke har bedre billeder af hende lige nu. Men jeg skal lige finde tiden til det først. Og så har hun haft en smule øjenbetændelse i et par dage (som er væk igen nu) men hun var ikke så yndigt med det. Så flere billeder kommer med tiden - lover jeg :fnis:

mette11

Det er da en total nuttet "grim ilder" i har fået jer der  :dans:

Dyrenørden

Åh. hun er skøøn! Glæder mig til jeg får min nye "grimme ilder" hjem om 8 uger :)

Lena og Peter

Nu bliver jeg altså i tvivl om det er Robert eller kattan du mener der er den "Grimmeste"...  :P

Nogle dejlige billeder, og dejligt at se at Robert allerede har tabt sit hjerte til den lille.. ;)

Shamua

Sikke en fin misser <3 ... stakkels robert, det er synd for ham han sådan må bukke under for at katte er dejlige :P

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

#5
Ja, jeg kan godt lide vores nye grimme ilder. Syndes faktisk det er en smuk kat.. men som ilder er hun grim.

Og Peter: det er nu katten her der er ment som grimme ilder. Robert mener jo selv han er den store og hellige "ilder gud" i huset. Og jeg skulle hilse fra ham og sige at ilder guder ikke kan være grimme  :lol:

Men ja han er faldet godt og grundigt for hende. Selvom han undskylder det med hun slet ikke er en kat endnu, hun er en misser, og han elsker misser :fnis:
Men han har et mindre hav af gode undskyldninger for hvorfor han er faldet så meget for hende. Og også derfor er han blevet enig med sig selv om hun slet ikke er en kat.. hun er bare en grim ilder! :lol:


KariN

Hvor er hun sød :D

Dejligt at han er blevet så glad for hende, det er jo vigtigt når de skal bo under samme tag :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katja74

syns den ilder ser killinge nuttet ud  :dans:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis

Grim ilder...suuuuuuuuuuuuper nuttet lille killing :D tillykke med hende Robert og Maria :D <3

Dark Crystal Ferret

Tusind tak <3 amen hun er altså også bare for herlig <3
Og jeg er så glad for at være katte ejer igen - også selvom hun er en rigtig grim ilder :lol:
Men som en lille killing er hun super dejlig ja. Og jeg elsker at sidde om morgenen for tiden og se Zarfia og Nakieta lege vild og voldsom "katten efter musen" og "musen efter katten"
Og om aftenen at sidde og se tv med en varm misse kat på skødet der spinder helt enormt. Det er så hyggeligt.
Og så sover hun jo i vores seng om natten - et krav fra ham der katte haderen  :lol: - og hver aften de sidste par nætter har vi først skulle lege fang musen med hende inden vi måtte sove. Hvor hun tonser forvildet rundt over dynerne og prøver at fange vores fødder eller fingere. Det er så hyggeligt, og vi ligger og griner os selv i søvn over alle hendes små tossede påfund for at ædde vores fødder og lege med os.
En sjov oplevelse nu jeg har haft ilder så længe - for det er jo noget helt andet at blive vægget med en ilder i tåen. Der står du op med en halv blodig tå, hvor med missen her, der er det bare sjovt, for hun bidder ike nææær så hårdt  :lol:

Bawa

Tillykke med den lille mis! ....... Nu savner jeg Pjuske :(